Pitäiskö tässä jo alkaa epäillä miestä petturuudesta? Omia menoja liikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäluuloinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Epäluuloinen vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mm on näköjään katkeroitunut pahasti.. älä ap välitä, ei tämä mahdollinen pettäminen ole rangaistus mistään. Elämä on elämää ja välillä tulee tehtyä ei niin fiksuja päätöksiä, mutta ei tuolla kukaan ole rangaistuksia jakamassa. Toivottavasti asiasi selviävät miehesi kanssa.
Turha täällä on petetyn mm:n vinkua, miehesi petti, koska ei halunnut olla sinun kanssa vaan ihastui toiseen.. se ei ole ap:n tai kenenkään muunkaan vika. Ainoastaan miehesi.

kiitos :)

Totta hemmetissä olen katkera, kuka petetty ei olisi.
Ja kyllä mun mieheni halus olla mun kans, halusi vain myös leikkiä vapaata tms potaskaa samaan aikaan.
Monet miehet tekevät niin (ja naiset) Jos ei halua olla vaimonsa kanssa, ei petä, vaan ottaa eron. Silloin ei tarvitse salailla jne.

Mut sinänsä meidän perheen tragedia ei tähän kuulu, eikä pettämisten syyt jne, kuhan totesin ap:n omaan heittoon, josko hän nyt maksaa vanhoja mokiaan, että mun näkemykseni mukaan jokainen saa ansionsa mukaan.

Ja petetyistä vaimoista, olkoon se vaimo millainen vain, ja parisuhde huono, ei se koskaan oikeuta pettämiseen.

Vieraalle vielä, että piikittelit minulle, että mieheni ei halunnut olla minun kanssani, ja ihastui toiseen, samalla kuitenkin lohdutat ap:tä.. Ei oikein logiikka pidä, eikös sinun ajatuksella sama päde ap:hen, JOS hänen miehensä nyt pettää?

Yhteistyössä