Pitäisköhän hakea apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mystiq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mystiq

Vieras
Miehellä on depressio ja tuntuu, että se säteilee minuunkin.
Mä räjähdän helposti nykyään ja äsken huusin kun hullu,
kun mies syötti lapselle karkkeja ennen päivällistä.
Diabeetikkolapselle vielä.

Huusin niin, että naapurissa asuva miehen sukulainen tuli möllöttää omalle pihalleen.
Great.

Jotenkin on vaan olo, ettei JAKSA.
Töissä mä jaksan ja mieli lepää, jos vaan on saanut nukuttua.
Mutta kotona oon ihan kypsä.
Kaikkeen.

Ei se hyväolo sieltä sisältä itse tule, sen eteen pitää tehdä töitä, ja jotta voi tehdä töitä pitää järjestää aikaa jotta voi miettiä miksi näin. Voithan sä oottaa että miehes masennus menee ohi mutta koskaan ei ole tae millonkos se menee ohi.

Ja jos ei muuta niin mee vaikka lasten mentyä nukkumaan pitkälle juoksulenkille, kuuma suihku ja rauhottavaa teetä.

Ei se hyväolo sieltä sisältä itse tule, sen eteen pitää tehdä töitä, ja jotta voi tehdä töitä pitää järjestää aikaa jotta voi miettiä miksi näin. Voithan sä oottaa että miehes masennus menee ohi mutta koskaan ei ole tae millonkos se menee ohi.

Ja jos ei muuta niin mee vaikka lasten mentyä nukkumaan pitkälle juoksulenkille, kuuma suihku ja rauhottavaa teetä.

Jos mä hankin aikaa, se tarkoittaa, että mun pitää toivoa, että mies jaksaa olla lasten kanssa, eikä sekoa taas.
Ja juoksemista tän polven kanssa turha toivoa, lisäksi kun lapset menee nukkuu 21-22 ja mun pitää herätä kello 5 töihin, niin ei paljoa innosta mennä pimeeseen katulamputtomaan jalkakäytävättömään taajamaan "juoksemaan" ja sitten vielä vähemmille yöunille sen jälkeen.

Tää tietty taas kuulostaa siltä, niinkun täällä aina kaikki ketjut, että
"sä vaan keksit ongelmia, etkä tee niille mitään vaikka voisit".
=)

Mä vaan mietin, että meniskö työterveyteen puhumaan, vai onko se yhtä tyhjän kanssa...
Perheneuvola käyty, miehen sairaus hoidossa; kai se tosta virkistyy joskus.

sori, mutta tiedätkö masennuksesta mitään?????!!

Yhteistyössä