P
PeggyBundy
Vieras
Ja jatkaa elämää kolmen lapsen yh:na kun muutenkin olen aina yksin lasten kanssa. Mies on yksityisyrittäjä ja tekee aina vaan enemmän ja enemmän töitä. Nytkin olin lasten kanssa yksin 5pvä reissussa ja mies ei oo poikaansa nähnyt kohta viikkoon. Mulla olis pe menoa niin en taida päästä kun mies ei osaa sanoa miten on töissä. Mä en ymmärrä kun ei ota mitään vastuuta perheestään. Mä en oikeesti tiedä mitä mä teen tässä suhteessa...oon miettinyt sitäkin että kummalle on helpompi hävitä, naisille ja viinalle vai työlle ja rahanhimolle. Siis olen kerran jo eronnut exän pettämisen vuoksi. Sit en osaa edes luottaa nykyiseen mieheeni kun hän on niin paljon pois kotoa, välillä pelkään että ylityöt onkin jotain ihan muuta kun töitä. Vaikka toisaalta tiedän että mies ei ole pettäjätyyppiä, mutta ei se ollut exäkään...En haluais olla loppuelämääni onneton mutta kun jo kerran eronneen ei kyl haluis luovuttaakkaan. Olen yritäänyt mihelleni puhua mutta huonolla tuloksella...aina tulee riita ja en haluis tapellakkaan. En halua omaa aikaa vaan yhteistä! No sekava kirjoitus mutta...