Pitäisköhän ottaa lopputili ennenku edes alotan...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Teen tällä hetkellä yhden firman kautta keikkaa. Joulukuussa olin yhdellä koululla, siellä yks esimies sanoi että toisella koululla olis vapaa paikka, hae sinne. Aluepäällikkökin tuli kysymään että kiinnostaiskos, ja toki kiinnosti. Oon nyt ollut siellä, ja 1.4. alotan sit vakkarina. Mun työaika on 7.30-15, sen yli menevästä en saa palkkaa. Yks viikko työkaveri oli kipeenä, tää aluepäällikkö kysyi josko voisin tulla seitsemään. Sanoi ettei soita sinne työnvälitysfirmaan, vaan sovitaan sitten työkamun kanssa miten otan niitä takasin. Asia ok. Tän viikon maanantaina jouduin lähtemään töistä klo 12, ja eikös tää päällikkö just heti mun lähdön jälkeen soita työmaalle ja kysy mua. Kuultuaan että lähdin, sanoi heti että muista sitten vähentää tunneista siihen tuntilistaan. Onkohan se nyt unohtanut nää mun ylitunnit, vai menikö ne taivaan tuuliin? En saanu torstaina sitä kiinni, täytyy heti tiistaina soitella... Mihinköhän oon pääni työntänyt... Se mun työkaveri oli monta kuukautta siellä ainut kokki ja ylitunteja tuli paljon. Piti talvilomaviikon palkatonta lomaa, kun ei sopinut että ois ottanut niitä ylityötunteja :headwall: Et ilmeisesti ei kannata joustaa ja jäädä ylitöihin, vaikka tarve niin vaatis :kieh:

Yhteistyössä