Pitäisköhän tänään lähteä viihteelle...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Töihin ei tarvi ja likka on mummun kanssa mökillä. Ei jaksaisi kotona yksin könnätä koko iltaa. Mitään perkännejä en vetäisi, ei se ole kivaa :snotty:

Eikä tarvitte rahasta nupista, mulla on nyt rahaa, ruokaa moneksi päiväksi enkä mitään suuria summia tuhlaisikaan.

Mutta yksi tuossa tökkii, mulla ei ole pakosta ketää kaveria seuraksi :snotty: Kun yhden pitää töihin ja monella on lapsia, niin ei niin pääse lähtemään. Vaikka mä olen kyllä työn kautta tutustunut moneen joiden seurassa voisi istua. Siis jos ne sattuisi tänään olemaan liikkeellä.

Toinen vaihtoehto olisi vetää kalsarikännit ja ilahduttaa teitä täällä! :laugh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Töihin ei tarvi ja likka on mummun kanssa mökillä. Ei jaksaisi kotona yksin könnätä koko iltaa. Mitään perkännejä en vetäisi, ei se ole kivaa :snotty:

Eikä tarvitte rahasta nupista, mulla on nyt rahaa, ruokaa moneksi päiväksi enkä mitään suuria summia tuhlaisikaan.

Mutta yksi tuossa tökkii, mulla ei ole pakosta ketää kaveria seuraksi :snotty: Kun yhden pitää töihin ja monella on lapsia, niin ei niin pääse lähtemään. Vaikka mä olen kyllä työn kautta tutustunut moneen joiden seurassa voisi istua. Siis jos ne sattuisi tänään olemaan liikkeellä.

Toinen vaihtoehto olisi vetää kalsarikännit ja ilahduttaa teitä täällä! :laugh: :xmas:

minä oisin vapaaillan tarpeessa, mitä jos lahtisit mun kans B)

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kokeilet soitella kavereille ja jos et saa seuraa, otat kalsarikännit :D

No yhden kanssa ja jo viestittelin, ja hänen pitää töihin tänään ja huomenna. Mutta tiedän ettei kovin moni pääse yhtäkkiä lähtemään, koska pitää olla lapsille vahti.

Oon mä monta kertaa menny yksin ja aina on seuraa löytynyt siellä baarissa, aina joku tuttu sattunut olemaan siellä.

Sun v*... tuota vaginaa taisi eilen vaivata joku joten lähde ihmeessä tänään vähän tuulettumaan! :wave: ;) Jos et saa seuraa, vedä ihmeessä kalsarikännit ja ilahduta meitä. Niin minäkin tekisin ellen olisi raskaana :)

Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:
Sun v*... tuota vaginaa taisi eilen vaivata joku joten lähde ihmeessä tänään vähän tuulettumaan! :wave: ;) Jos et saa seuraa, vedä ihmeessä kalsarikännit ja ilahduta meitä. Niin minäkin tekisin ellen olisi raskaana :)

Taidan tehdä niin, että aloittelen teidän kanssa ja sitten menen baariin, on sitten seuraa tai ei :D Jos laittais iltapäivällä rullat päähän, että saisi kiharat =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja dalive:
minä oisin vapaaillan tarpeessa, mitä jos lahtisit mun kans B)

Ja kuinkahan kaukana me asutaan toisistamme? :D Mä oon Etelä-Pohjanmaalta.

ja minä täältä pohjois osasta.... noh, eipä se vkonlopun reissukaan pahitteeksi ois.... pitkästä aikaa...
mut joo, ota ilo irti vapaasta B)

Yhteistyössä