pitäisköhän uus testi tehä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Menkat oli päivän myöhässä alko sit perjantaina ja loppu jo lauantaina..
Nyt tulee ihan vähän vaan sellasta ruskeeta tuhrua.
Tein testin viikko sit ennen kun menkat oli ees myöhässä koska oli koko ajan nälkä ja oksensinki pari kertaa..testi näytti negaa,
Mitähän tää nyt on?

Mulla kävi niin että kesäkuussa sähläsin vähän ehkäisyrenkaan kanssa ja epäilin sitte että tuliko nyt juhannusylläri. Melko pian jussin jälkeen tuli kipvuliaat ja runsaahkot menkat, mutta silti kyti ajatus että tuntuu vähän niinku ois raskaana. Heinäkuun lopussa sitte ku renkaan otin pois ja menkkoja ei kuulunu kolmen päivän päästä, testasin negaa. Sit samana iltana alko pientä ruskeaa tuhrua, tuli pari päivää tosi niukkaa ja kivutonta vuotoa ja sitte ne loppu. Testasin muutaman päivän päästä uudestaan negaa. Nyt kyllä uskon että oli vain kummia hormonijuttuja muuten vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no tee ny kuitenki ni saat "mielenrauhan" itelles..jospa vaikka testissä jotai vikaa!pidetään peukkuja mahd. plussalle!

Mä mietin et voisko se testi näyttää negaa,ku uitin sen siellä pissassa kokonaan,ku en huomannu et siin testissä oli sellanen "max"viiva mihin asti saa kastaa.. jospä huomenna käyn testin sit hakemassa.Kiitos =)

no en kyl osaa sanoa et oisko se nii ranttu kuitenkaa..ite oon tehny testejä niillä apteekin halvimmilla testeillä ja en oo kyl itekkää varmaa iha kirjaimellisesti ottanu ohjeita,mut pidän peukkuja sulle et siellä plussa ois!! :hug:

Yhteistyössä