pitäs mennä kaverin lapsen rippijuhliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
45km päähän.. mulla vielä toinen silmä ihan mustana, otta veriruvella, samoin silmänalusta ja nenänpieli. No ei tää oikeestaan mua haittaa, mut toisia vieraita ehkä.. lisäks mulla on jatkuva päänsärky ja välillä huimaa ku asentoa vaihtaa.
sit noi muksut.. adhd-poika on ollut tosi vauhissa, on kiusannu jatkuvasti toisia, ja ku oon siitä sanonut ni tavaroita lennellyt. Kesäloma nähtävsti sille tosi kova paikka.. sit 9v heittää hepuleita välillä, adhd-poika kiusaa sitä mennentullen ja palatessa. Lisäks uhmaikänen, sit vilkas yksivuotias ja hienosteleva tyttönen.. kaikki matkaan vaan ku koko lössi kutsuttu (mies päivystää taas) ja lisäksi sit on dysfaatikko joka kans haluaa matkaan, osa lapsista onneks ei oo lähdössä (vanhimmat) vaatteet katsomatta vielä.. mä kyllä sanoinkin jo että tullaan illalla, ku muut vieraat on vähempänä ja ei oo juhlavaatteita välttämättä päällä (tietää mun masennuksen ja uupumuksen joten ei loukkaannu)
Majoituspuolella on väkeä, ja mun pitäs olla täälläkin paikalla.
ei oikeen jaksas ku nuorimmalla yöt ollu hankalia, tekee useampaa takahammasta kerralla. Lisäks mulla yöt on huonoja särkyjen takia ja tuota ennen valvoin ku pojalla oli korva+keuhkoputkentulehdus.. eli väsyä pitemmältä ajalta (mies tän ajan reissussa, samoin silloin ku loukkasin itseni)
muuten arvatkaas onko mua autettu ja hellitty ku oon loukannut itseni? 3v ja 5v on puhallelleet pipiä pois.. miehen kommentti oli että on aika pahan näköinen ku tuli 6pv reissusta jonka alkupäivinä mä turvalleni lensin.. ois vähän kaivannu hellittelyä ja sääliä tms
tämmönen purkaus tällä kertaa

Turvallista matkaa ja vietä hetki rauhassa turinoiden aikuisten kanssa. Toivottavasti lapset saa purettua vauhtiaan siellä niin ilta voisi olla sinullekkin hiljaisempi. Hyviä juhlia. =)

Yhteistyössä