Pitäs mennä nukkuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Mulla on ihan sekaisin unirytmi, kaiken kukkumisen ja kalenterinteon takia. Luulin, että pääsen helpolla, jos maalaan 24 pahvirullaa ja ripustan ne karahkaan, joka on myös maalattu.

Eikä ne vieläkään roiku karahkassa, koska maali, jolla karahka piti maalata, loppui kesken. Lapset joutuvat huomenna avaamaan varmaan kaksi tötteröä.

:attn:

Löysitkö jostain ne nilkkaimet? Mä päätin kans haluta sellaiset :)

Näin tänään yhdellä naisella sellaiset superhienot kudotut missä oli niitä nappeja. En vaan tiedä mistä sellaiset löytäisi.

Mulla on kanssa unirytmit ihan päin peetä taas kun ensin itse sairastin viikon, ja nyt tämän viikon on lapset sairastanut. :/ Ei vaan meinaa illalla päästä nukkumaan eikä aamulla ylös. Mutta ootpas sä työlään joulukalenteriprojektin ottanut käsiisi. :D Laita kuvaa.. :whistle:

[QUOTE="hehe";22581655]hehe. tää oli niin tärkeä tieto että piti tulla se oikein varta vasten kertomaan vaikka koko keskustelu on kuopattu jo eilen illalla. :whistle: mikäs siinä jos arvostus palstalla on noin tärkeää.[/QUOTE]

:D

Ensin haluat ehdottomasti tulla kertomaan meille että olet johtaja ja sitten kun ystävällisesti kysytään niin tiuskaiset takaisin ettei kuulu muille? Mitäs sä oikein teet KESKUSTELUpalstalla??

No eihän hän sitä ehdottomasti halunnut tulla kertomaan. Aloittaja puhuu joulukalenterista, kun joku alkaa tivata häneltä että onko hän työtön. Ja hän siihen vastasi että ei ole.

[QUOTE="Liisa";22581749]Leukkis etsii oman keskustelunsa illalta... :D Ja vastaa just siihen tiettyyn kysymykseen... :D Sitten asia ei kuulukaan muille... :D Aivan mahtavaa! :D :D :D[/QUOTE]

Näinhän nää ap:n ketjut usein tuppaa menemään. Se ei vaan siedä sitä että keskustelu kääntyy pois siitä itsestään.

[QUOTE="Liisa";22581749]Leukkis etsii oman keskustelunsa illalta... :D Ja vastaa just siihen tiettyyn kysymykseen... :D Sitten asia ei kuulukaan muille... :D Aivan mahtavaa! :D :D :D[/QUOTE]

Jos on rekisteröitynyt, omia keskusteluja ei tarvitse erikseen etsiä. Sen verran voin kertoa, etten ole työtön, mutta ei mun työ teille kaikille silti kuulu.

[QUOTE="Vieras";22581823]Jos sun työ ei kaikille kuulu etkä halua siitä mitään kertoa niin etkö voi vaan olla kirjottamatta siitä mitään? Miksi pitää mainita olevansa johtaja kun ei enempää ei sitten saa kysyä?[/QUOTE]

Näinpä...

Yhteistyössä