Pitäskö huolestua vauvan voinnista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Uudelleen synnyttäjä olen ja nyt rv 15. Liikkeitä olen tuntenut jo, mutta nyt en taas muutamaan päivään. En saa vauvaa liikkeelle millään.:(
Onkohan kaikki ok vai onko normaalia ettei liikkeitä tunne vielä tässä vaiheessa päivittäin??
Viime viikolla neuvolassa sydänäänet kuultu, vaikka en silloinkaan ollut tuntenut liikkeitä kahteen päivään. Mietinkin et oliko omat sykkeet jotka kuultiin..

No eihän tuossa vaiheessa niitä liikkeitä vielä pidäkään päivittäin tuntea! Kymmenen viikon päästä ehkä sitten vasta...

Älä huoli, kaikki on varmasti ihan hyvin! Vauva on vielä niiiiiiin pieni ja mahtuu olemaan niin monin päin että et millään pysty aina tuntemaan vaikka se sätkyttelisi kuinka :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Uudelleen synnyttäjä olen ja nyt rv 15. Liikkeitä olen tuntenut jo, mutta nyt en taas muutamaan päivään. En saa vauvaa liikkeelle millään.:(
Onkohan kaikki ok vai onko normaalia ettei liikkeitä tunne vielä tässä vaiheessa päivittäin??
Viime viikolla neuvolassa sydänäänet kuultu, vaikka en silloinkaan ollut tuntenut liikkeitä kahteen päivään. Mietinkin et oliko omat sykkeet jotka kuultiin..

Turhaan huolestut, sulla vasta niin vähän viikkoja ja sikiö tosi pieni tossa vaiheessa, ei todellakaan tarvii päivittäin tuntea liikkeitä.
Mulla oli toisessa raskaudessa istukka edessä ja sekin vaimentaa liikkeiden tuntemista. Ekat liikkeet tunsin joskus 14 viikolla, mutta ravasin vielä rv 30 kuunteluttamassa sydänääniä, koska en niitä liikkeitä tuntenut pitkään aikaan edessä olevan istukan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
minä menisin neuvolaan tarkistamaan asian, tai sitten ihan yksityiselle ultraan.
Todennäköisesti kaikki on ihan ok.

Kävin jo samasta huolesta viime viikolla neuvolassa ja suhtauduttiin vähän yrmeästi. Kai mä odotan sen 2 viikkoa seuraavaan neuvolaan..

Yhteistyössä