Pitäsköhän mun pysyä pois liikenteestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskunen

Vieras
Pari päivää sitten olin liikennevaloissa kääntymässä oikealle ja viereiseltä kaistalta voi myös kääntyä. Aina kun siinä risteyksessä ajan, niin katson, kun monesti siitä oikeanpuoleiselta kaistalta ihmiset meinaa ryhmittyä siihen vasemmalle kaistalle.

Noooh...vihreät vaihtui ja huomasin että viereen tuli auto aika kovalla vauhdilla ja viuh, se ei saanut autoaan pidettyä oikein omalla kaistalla ja jouduin tekemään äkkijarrutuksen. Oli tosi lähellä ettei kolahtanut. Tietysti painoin tööttiä ja näytin keskaria. :) Säälitti vaan lapset, kun nukkuivat ja päät aika ikävästi repsahti.

No tänään olin menossa kauppaan niin kolmion takaa suoraan kääntyi auto mun eteen ja taas painoin tööttiä. Tää veti sit liinat kiinni, eikä tajunnut mennä alta pois. Ja minähän taas jouduin repsauttaan lasten niskoja oikein kunnolla, kun löin jarrut pohjaan. Soitin miehelle ja kysyin, et onkohan meidän auto jotenkin huomaamaton tuolla liikenteessä. Alkaa tuntumaan siltä, et kohta oikeesti joku vetää meidän autoa päin. Ja sit harmittaa! Täytyy varmaan pysyä pois kokonaan auton ratista, ettei kukaan pilaa meidän autoa, saatikka telo lapsia.

Yhteistyössä