Pitäsköhän viedä poika lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari

Vieras
Pari viikkoa sitten sairasti korvatulehduksen kovan flunssa jälkeen. Pari päivää kuurin loppumisen jälkeen viime sunnuntaina taas uus tulehdus ja 10pvän antibiootikuuri, joka loppuu ens tiistaina.
Eilen alko taas kova yskä, pari kertaa nukkuessaan oksentanut, ollut kuitenkin ihan pirteä. Nyt sitten nousi ihan yhtäkkiä kuume 38,9asteeseen.

Voisko olla ettei kuuri olekaan tepsinyt, ei ole kuitenkaan valitellut korviaan.
Odotanko vielä, vai käyttäisinkö lääkärissä jo tänään? Pojalla ikää 2vuotta.
Koko tän vuoden ollut kovassa yskässä vähäintää kerran kuukaudessa ja nyt tosiaan edellisestä yskästä vain viikko. Alotti päiväkodissa viime syksynä.

Hyvä ihminen vie lapsi lääkäriin, älä täällä palstaile. Ja kannattaa tarkistaa, jos se yskä johtuu jostain allergiasta. Meillä oli semmosta pitkään, kunnes diagnosoitiin ylireagoivat keuhkot ja saatiin lääkitys. Se jatkuva yskiminen on raskasta kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Hyvä ihminen vie lapsi lääkäriin, älä täällä palstaile. Ja kannattaa tarkistaa, jos se yskä johtuu jostain allergiasta. Meillä oli semmosta pitkään, kunnes diagnosoitiin ylireagoivat keuhkot ja saatiin lääkitys. Se jatkuva yskiminen on raskasta kaikille.

Varasin lääkäristä ajan klo 17.00, poika nyt päikkäreillä. Itse epäilen, ett jatkuva yskä olis infektioastmaa, pitää kysyä lääkäriltä. Keuhkoista ei kyllä ole ikinä kuulunut mitään rohínoita.

Onko korvasta otettu näyte, että ees johtuu bakteerista se korvatulehdus? Toisekseen, ettei ois allerginen antibiootille? Sulfa nostaa mulle neljänkymmenen asteen kuumeen, oksentelen ja näen harhoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Onko korvasta otettu näyte, että ees johtuu bakteerista se korvatulehdus? Toisekseen, ettei ois allerginen antibiootille? Sulfa nostaa mulle neljänkymmenen asteen kuumeen, oksentelen ja näen harhoja.

On jo syönyt viikon sitä antibioottia, yskä alko eilen ja kuume nous tänään. En oikein usko, että johtus allergiasta oireet. On kyllä parille antibiootille allerginen, mut niistä tuli ihottumaa.