Piti sitten pilata joulu...ihan itte :(

17.10.2008
396
0
16
kaikki ihan ok, ruoat ja seura ja pukki ja lahjat jne jne.... Mut jossain vaiheessa alkoi takaraivoo kaihertaa kun sai itse olla koko ajan tytön perässä ja kieltää kiskomasta kuusen palloja ja estämästä kiipeämästä pöydille jne. Tämä siis mummulassa. Mummu laittoi ruokaa ja mies vaan istua tönöttää sohvalla eikä pe**ttään nosta vaikka mikä olis.

Noh, kotiin tuli miehen sisko perheineen ja sama meno. Minä juoksen tytön perässä ja mies vaan istuu. Rupesivat pelaamaan jotain lautapeliäkin ja eihän siitä mitään tuu, kun toi 1,5v kiskoo kaikki ne nappulat lattialle niin me sitten toiseen huoneeseen leikkimään. Tässä vaiheessa takaraivokiskonta jo huomatttavasti pahentuntut, joten tietäähän sen että kun tenavan saa nukkumaan, tulee miehelle sanottua pari päässä muhinutta painavaa sanaa. Lopputulos että minä yksin valvon ja mies meni kiukussaan nukkumaan.

Vähän erilaiseksi tämän illan oli toivonut, mutta kai se molempien väsymys tämän aikaan sai. Harvoin meillä riidellään, edellistä kertaa en muista. Ongelma vaan on se, että itse en kovin hyvä ole aamulla anteeksi pyytämään....Ja vieläkin kiukuttaa, ettei se mies älyä yhtään vahtia tota tyttöä, jos mä oon paikalla.

Ihan aiheesta kyllä mielestäni suutuit :hug: kyllä mieki oisin suuttunu ja miehelle sanonu asiasta. Ehkäpä hieman lapsellista käytöstä mieheltäsi suuttua päivän selvästä asiasta?!

Nyt hiivit miehen viereen ja anelet sovintoseksiä. Vikahan toki oli miehessä mutta tämä on pienimmän riesan tie. Ja kivaahan se on sinustakin eli molemmat voittaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Aah tuttu tunne. Joten mä rupesin tekemään niin että "tyrkkäsin" pojun miehelle ja sanoin esim. : nyt on sun vuoro vahtia/ sä saat vaihtaa vaipan tai pestä takapuolen jne.

Näinhän se on aivan pakko tehdä. Kyllä meillä saisi kaiken tehdä itse ja mies istuisi koneella, jos ei sano aivan suoraan, että nostatko per.seesi välillä tuolilta ja menet vuorostasi auttamaan/pyyhkimään/katsomaan mikä hätänä jne

Kuulostipa tutulta..mie oon joutunut miehelle sanomaan useemman kerran,ihan samasta asiasta.

Eikä mitään sovintoseksiä ainakaan..tommoisen tolloilun jälkeen..siis meillä ainakaan.

miehiä pitää käskeä, ikävä kyllä... ois kivaa kun sais haluamansa pyytämättä mut ihan niin se ei mee. Tee huomenna niin et sanot aina ku haluut jotain, sunkin pitää saada vähän edes nauttia joulusta!!

Yhteistyössä