Piti sitten tämäkin kokea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkarihan minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkarihan minä

Vieras
Kaveri soitti kasin maissa että voitko tulla hetkeski tänne... No, otin lapsen pulkaan ja juoksin pari kilsaa kaverin luo.
Siellä täysi perheriita käynnissä. Pistin pariskunnan pihalle ja laitoin pienimmät lapset sänkyyn omani mukaan lukien. Siitäpä sitten ilta jatkui rattoisasti, piti soittaa oma mieskin töistä apuun... Pariskunnan mies oli aivan sekopäänä. Rauhoittelin sitten kolme tuntia tämän miehen tyttöä, tyttö (13v) ei päästänyt mua kotiin ennen kuin oli nukahtanut ja olin vakuuttanut että tulen heti autolla hakemaan jos hän soittaa... Samoin lupasin hakea kaverin ja tämän lapset.

Hienoa sinulta, olet korvaamaton apu! Itse olen joutunut pienenä useasti perheen kanssa naapuriin pakoon humalassa riehuvaa isää...Aina ottivat meidät vastaan, naapurit, hiljainen kiitos heille. Toivottavasti kaverisi jaksaa hoitaa lapsensa turvallisimmille uomille, ole edelleen hälle tukena.

tää on kaikkein oudointa, oon ton kaverin miehen tuntenu 10 vuotta eikä ikinä ole tuollainen ollut. Pahaa teki lasten puolesta... Soitin jo tilataksinkin että oisin vieny kaikki lapset meille mutta kaveri halusi yrittää pärjätä kotona... Mulla iski kotiin päästyä kauhea migreeni mutten osaa käydä nukkumaan ennenku kaveri laittaa että kaikki on turvassa ja ehjänä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mikset ottanut ystävääsi lapsineen teille? Olisi ollut turvallisempaa, mitä jos siellä nyt jotain tapahtuu? tai soittanut poliisia jos kerran sekopäisenä riehui?

Ei suostunut antamaan lapsia ja kas kummaa, poliisilla ei ollut aikaa tulla tänne syrjäkylälle yhden hullun takia... tän vuoksi soitin miehen hätiin ja hän saikin aika hyvin rauhoitettua miehen, mie keskityin vain lapsiin ja äitiin

Yhteistyössä