Pitkään (=melkein vuoden) imettäneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lopetin imetyksen 1v1kk ikäisenä jatkuvan yöheräilyn takia, mutta ongelma ei sillä kokonaan poistunut eli heräilee edelleen 1-5 kertaa yössä, ikää nyt 1v4kk

Parin viikon päästä täyttää poika 1v ja vieläkin herää kerran n. 5-6 aikaan. Haluais varmaan jo herätä silloin mutta itse en jaksa joten annan tissiä että nukkuu vielä muutamia tunteja.

mä olen nyt imettänyt 7,5kk ja tuo heräilee useammin, kuin ihan pienenä. :(
illalla nukahtaa tissille n.21.30, jonka jälkeen herää viim. tunnin kuluttua. taas imetän ja nukkuu pari tuntia. ja taas mennään ja nukkuu aamukuuteen. sitten vielä kerran tissi suuhun ja yheksältä ollaankin jo leikkikunnossa. :) ei huoli vesipulloa yöllä, eikä huoli pulloa kyllä muutenkaan. tissiä vain aina ruuan päälle. mietityttää suuresti, miten tuon tissittelyn saan joskus loppumaan, kun on niin takiainen, kuin olla ja pääsee!

Muutamana yönä on nyt nukkunut heräilemättä, imetys loppui kokonaan kolmisen viikkoa sitten ja yöimetykset noin 5 viikkoa sitten? :xmas: En muista enää. Lapsella ikää yli vuosi.

Esikoinen aloitti nukkumaan yöt heräilemättä vähän vajaa kolmikuisena, imetin 1v2kk. Kuopus alkoi nukkumaan yönsä kaksikuisena. Täysimetyksellä 6 kk (imetin 1v10kk) ja kun kiinteät alkoivat, alkoivat myös yösyömiset...

Mä imetin 2-vuotta ja imetyksen loppumisen jälkeen havaitsin, että mä usein tulppasin vauvan tissillä ihan vaan yskäisystä tai jostain muusta äänestä :D
Muksu ei heränny krtaakan yöllä imetyksen loppumisen jälkeen, muttamä heräsin kuuntelemaan, kun se äänteli ja olisin halunnu tulpata sen tissillä :saint:

Yhteistyössä