Pitkään raittiina ollut ystäväni on ruennut kai juomaan,ahdistaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
Kaikille pohjustukseksi kerron että olen siis toipunut alkoholisti jotka eivät asiaa vielä tiedä.
Tämä ystävättäreni oli yhtä aikaa kanssamme hoidossa ja oli siis useamman vuoden "kuivilla". Nyt jokuaika takaperin oli retkahtanut ja käväisi sittemmin uudestaan pikkupätkän hoidossa. Olin silloinkin se joka sai asiasta tietää viimeisenä.
Nyt ei taas ole vastannut puhelimeen,mese viesteihini ym ainakaan reilu viikkoon. Mese hällä siis auki ja puhelinkin Ja en varmastikaan ole häntä kuinkaan luokannut.
Ahdistaa ystävättäreni puolesta, ja tietenkin myös se että jos hän on ratkennut
uudestaan niin kuinka hänelle ja hänen perheelleen käy.
Lisäksi hän oli/on ainut ystävä jonka kanssa pystyin aiemmin vertaistukimaisesti juttelemaan,muita ystävättäriä minulla ei ole kuka ei käytä alkoholia ollenkaan,muut harvat ystäväni ovat kohtuukäyttäjiä eivätkä ymmärrä tästä sairaudesta mitään (kokemus valitettavasti osoittanut kun olen yrittänyt puhua,muissa asioissa ymmärtäväterittäin hyvin ja ovat maailman ihanimpia ystäviä :heart: ).
Ahdistaa niin vietävästi,kiitos kun sain purkautua tänne. :|

Tahtoo ystäviä joilla samanlaisia kokemuksia eli alkoholismista tms. toipuneita! |O
Saa laittaa yv:tä jos teitä löytyy,jos täältä oulun suunnasta niin voitas vaikka joskus tavata.

No,nyt se sit varmistui että on ruennut juomaan tämä ystäväni. :| Nyt ei auta kun toivoa että saa putken katki ja menee hoitoon ettei taas mene elämä perseeksi.
Surettaa. :'(

Yhteistyössä