T
työtön
Vieras
Onko palstalla muita jotka olleet pitkään, siis vuosia, työttömänä? Mitä jos ei koskaan löydy työtä? Kokoaikaista, pidempää siis.. Mitä teette päivät ja miten usein asioitte työkkärissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;29055087:kukaanko ei halua/uskalla ilmoittaa olleensa pitkään työttömänä?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;29055117:oletko minkä ikäinen? itsekin nyt yli 10v ollut periaatteessa työtön, välissä lapset tehty ja joitain työharjoitteluita, -kokeituita ja koulutuksia ollut. Mutta ei kunnon työtä.. Nytkin jo kuukausia haettu töitä ja koulutusta (alan vaihto), eikä mitään..
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;29055122:vaikuttaako muka se että mies on yrittäjä ettet saa kelasta rahaa? nykyään ei onneksi miehen tulot vaikuta enää sen saantiin ja summaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;29055159:no johan on hassua.. kait nyt jollain tavalla pitäisi pystyä todistamaan ettet tee töitä miehellesi, jos et kerran tee :/
Itse olen 33v. Ja tilannetta vaikeuttaa se että on luottotiedot menneet :/ joten kaupan ala alkaa olla turha ala jonne yrittää työllistyä..ja koulutusta ei muualle ole. Alanvaihtoa siis tässä mietin, muttei sinnekään tunnu pääsevän opiskelemaan..
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;29055170:en asioi normityökkärissä ollenkaan.. vaan typ eli sellainen enemmän muka henk.kohtaista palvelua ja tukia antava taho pirkanmaalla.. en nyt ole itse siitä kokenut kovinkaan paljon olevan apua. Olen nyt käynyt siellä muutaman kerran viimeisen vuoden aikana.
mä olen nyt 41v ja kyllä van menin uudelleenkoulutukseen, ihan nuorten sekaan =)
enkä kadu yhtään!
mä olen nyt 41v ja kyllä van menin uudelleenkoulutukseen, ihan nuorten sekaan =)
enkä kadu yhtään!