Pitkään vauvaa yrittäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Onko täällä muita vauvakuumeisia, joilla yritystä on takana vähintään 6kk? Täällä tänään taas itkettiin silmät päästä, kun menkat alkoi. Joku voisi sanoa, ettei minulla ole oikeutta surra, kun meillä on jo lapsia, mutta ehkä se tekee tästä juuri pahempaa.. Tietää mitä kaipaa. Ja mietin koko ajan, että mikä on pielessä, kun vauvaa ei nyt kuulu. Yritystä takana liki vuosi, aiemmat saivat alkunsa kohtuuajoissa. Kuulema pitää vuosi yrittää, ennenkuin pääsee tutkimuksiin, mikä on mielestäni ihan hullua, kun on välivuotoja jne.
Mutta suru ja vauvankaipuu on valtavaa. Onko kohtalotovereita?

täällä yksi. Toista toivotaan ja yritystä takana jo yli vuosi Tutkimuksissa ei ole löytynyt mitään syytä asiaan. Yksi inssi on tehty ilman tulosta.

Löytyy juu. Reilu pari vuotta ollaan toivottu kakkosta, eikä olla saatu aikaiseksi kun yksi ku ja yksi km rv 18. (Nyt tosin ejhkäsy käytössä huhtikuisen km:n takia, henkiset arvet vielä niin tuoreet )Tämä kovettaa ja katkeroittaa, tiedän tunteen! :hug:

Meillä meni ekan kanssa melkein 2 vuotta, tokan kanssa melkein vuosi, tätä kolmatta ollaan yritetty nyt vajaa vuosi. Alku tässä 3. yrityksessä meni ihan ok, mutta nyt on alkanut vähän ahdistaa, ei jaksais enää odottaa raskautumista. Käytiin ennen ekaa raskautta tutkimuksissa, mutta mitään ei löytynyt, joten ei tässä auta kuin odottaa ja toivoa. Toivottavasti teillä tärppää pian, tiedän ton tunteen ja odottaminen on raskasta.

10 vuotta kovasti tehty. Ainahan ne menkat pienoinen pettymys kieltämättä on. Onneksi on aina mahdollista adoptointi. Yksi maailman lahja tuolla päiväunia vetelee. Mutta raskaaksi tuleminen ja lapsen sisällä kantaminen olisi (näin naisena) ihan kokemuksenakin tervetullut.

Meillä on siis esikoinen 4v 9kk.
Käytiin tänään tk:ssa tytön flussan takia, missä yks nainen alko kysellä tytöltä kaikkea pientä "kivaa" odotusaulassa. Tää täti kysy mm. ikää, ja onko tyttö missään kerhoissa ja sit se kysyä pamautti, että onko tytöllä veljeä tai siskoa :o Minä ajattelin, että mitähän tästä nyt tulee... Tyttö vähän aikaa mietti, ilmeisesti, että kertoako enkelivauvasta vai ei, ja sitten vastasi, että ei ole. Tällä naisella oli otsaa sanoa tytölle, että sun pitää ruveta puhumaan äidille ja isille, että PITÄÄ TEHDÄ sulle pikkusisarus... :'(
No, kun ei saada sisarusta tytölle, niin ei saada, tuli vaan niin paha mieli taas... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä on siis esikoinen 4v 9kk.
Käytiin tänään tk:ssa tytön flussan takia, missä yks nainen alko kysellä tytöltä kaikkea pientä "kivaa" odotusaulassa. Tää täti kysy mm. ikää, ja onko tyttö missään kerhoissa ja sit se kysyä pamautti, että onko tytöllä veljeä tai siskoa :o Minä ajattelin, että mitähän tästä nyt tulee... Tyttö vähän aikaa mietti, ilmeisesti, että kertoako enkelivauvasta vai ei, ja sitten vastasi, että ei ole. Tällä naisella oli otsaa sanoa tytölle, että sun pitää ruveta puhumaan äidille ja isille, että PITÄÄ TEHDÄ sulle pikkusisarus... :'(
No, kun ei saada sisarusta tytölle, niin ei saada, tuli vaan niin paha mieli taas... :'(

Voi että kun toiset ei osaa ajatella yhtään! |O Mun äiti aina vihjailee, että vois taas saada lisää lastenlapsia ja tasan tarkkaan tietää, miten kauan on edellisissäkin mennyt. Välillä pistää niin vihaks, että eikö se yhtään voi ajatella toisten tunteita. Olen joskus sanonut aika rumastikin noihin vihjailuihin, mutta ei se tajua |O

Yhteistyössä