pitkä nainen/lyhyt mies?

  • Viestiketjun aloittaja 170cm
  • Ensimmäinen viesti
170cm
Mitä mieltä? Itseäni vaivaa hieman että miestä vaivaisi, mutta jos miestä ei vaivaisi, minulle olisi ok.

Iltasanomat tänään:
Pitkät naiset - lyhyet miehet!
Yhä useampi julkkismies seisoo itseään pidemmän naisen rinnalla tottuneesti, vaikka suukottelu sujuisikin varpaillaan.

Mallinmitat täyttävän Leena Harkimon uusi rakas Timo Kousa ei ole ensimmäinen kaunista kansanedustajaa lyhyempi miesystävä. Leenan ex-mies Hjallis Harkimo oli niin ikään 179-senttistä Leenaa reilusti lyhyempi.

Näyttävä ja pidempi puoliso on tuttu juttu myös suunnittelija Ristomatti Ratialle. Mallintöissäkin kunnostautunut Anu Saagim-Ratia on nimittäin suunnittelijamiestään useita senttejä pidempi.

Pitkä mallivaimo Maria Taipale kaunistaa pianisti Lenni- Kalle Taipaleen käsipuolta. Vaikka Taipaleen pariskunnan pituusero 167-senttisen Lenni-Kallen ja mallinmittaisen Marian välillä on selvä, se ei haittaa esikoislastaan odottavan näyttävän parin hehkua.

Formulavarikolla miestään Kimi Räikköstä kannustava Jenni Räikkönen on myös muutaman sentin kultaansa pidempi. 178-senttinen Jenni tepastelee mielellään kauniilla korkokengillä ja näin 175-senttinen Kimi jääkin vaimoaan useita senttejä lyhyemmäksi.

Myös maailmalla pitkät naiset valloittavat lyhyitä miehiä. 170 cm pitkä Tom Cruise piti pitkään yhtä entisen vaimonsa näyttelijä Nicole Kidmanin kanssa. Pariskunnalla oli pituuseroa miltei kymmenen senttiä.

Pidempi nainen ei kuitenkaan aiheuttanut lyhyelle näyttelijähurmurille sen suurempia traumoja, sillä Nicolesta erottuaan Tom on edelleen ihastunut pitkänhuiskeisiin naisiin, kuten näyttelijäkaunotar Katie Holmesiin.
 
170 cm
Ai miten niin? On tämä tuolla Iltasanomissa tänään.

Ja itse olen seurustellut 2 miehen kanssa, jotka olivat 1-2 cm lyhyempiä kuin minä. Siis sen verran, että sen kyllä huomasi. Etenkin jos minulla olisi ollut korkkarit.

Ja olen huomannut, että miehet hyvin harvoin hakevat tanssimaan itseään pidempiä naisia. Joten ... vaikka en ole kuin 170 cm, niin .. monesti kaikki miehet tuntuvat olevat lyhyempiä. :-(
 
mies 175
No joo jälleen sama virsi, itselläni on 187cm pituinen vaimo.
Yhdessä oltu 13 vuotta, naimisissa 9v ja lapsia 2.

Ja hyvin pyyhkii, eipä ole pituusero koskaan haitannu.
Miten sen pitäisi haitata?

Tuntuu asia haittaavan vain niitä sivustakatsojia.
 
Pitkä
Kyllä ainakin minua on itseäni lyhyemmät miehet tanssimaan hakeneet vaikka kuinka usein. En tosin enää pahemmin tanssibaareissa käy, kun minulla on kotona ihana aviomies, joka muuten on itseäni jonkun verran lyhyempi. Kumpaakaan ei se ei haittaa pätkääkään eikä sekään, että käytän aina kunnon korkokenkiä eli olen vielä entistäkin korstompi.
Aiheena sinänsä täysin irrelevantti.
 
tupsu
Joskus ollaan tyttöporukoissa mietitty, että kuka meistä pystyisi seurustelemaan itseään lyhyemmän miehen kanssa. Toistaiseksi ei ole yhtään sellaista löytynyt. Vaikka eihän pituudella varsinaisesti ole merkitystä, mutta no.. kyllähän sillä on... ainakin mulle.

Oma mies on vain 5 cm minua pidempi, mutta se onkin sitten ehdoton minimi. Olen joskus seurustellut oman mittaiseni (170cm) kanssa ja olo oli kuin isosiskolla. Tosin joskus toivoisin, että oma mies olisi jotain 185 tms. Hän näyttää ihan miniltä sukulaisteni rinnalla, jotka siis ovat kaikki (miehet) 185-197cm akselilta.

Ei mua kuitenkaan ulkopuolisena häiritse jos joku pitkä nainen ja lyhyt mies ovat pariskunta.
 
komentoora
<<<Sänkyhommissa lyhyen miehen varpaankynnet raapii ilkeästi jos mies on päällä.


;-)

Ja jos mies on kovin pikkuruinen, se hukkuu sinne peiton alle eikä löydä koko miestä. Mutta on siinä etuakin: pienen miehen voi ottaa kainaloon ja kiikuttaa pihalle, jos kyllästyy.
 
Lilli
Ai-VAN. Joskus löysin sängynlaidan ja patjan välistä kuivaksi muumioituneen pienen miehen. Olinkin ihmetellyt mihin hän oli kadonnut. Yritin huudella häntä kun huomasin kadonneeksi, mutta sängynraosta en älynnyt etsiä. Hmph!
 
Pitkä
Ja minkähänlainen möykkä täällä nousisikaan, jos joku mies kirjoittaisi että ""en minä eivätkä ketkään kaverini pystyisi seurustelemaan pienirintaisen naisen kanssa"".

En minä ainakaan mieheni pituuden kanssa ole naimisissa, vaan sen miehen itsensä.
 
elli
No kyllähän tuolla ihan totena kirjoitetaan mm. että ei pystytä seurustelemaan ihmisen kanssa, joka on hieman lihava (ei ollut edes kovin lihava). :-(

Kyllä minä olen kuullut aika usein pilkkattavan pareja, joissa nainen on isompi.
 
provoista
Mitä vitun väliä sillä on, onko se provo vai ei. Voihan sitä kommentoida juttuun silti.
Vai pelkäätkö että menee vastaus hukkaan jos ei ole aito kirjoitus?
Tekstiä se on, ja kun lukee, niin ajatuksia herää, vaikka olisi kukakirjoittanut. Sama ku valittais, että hc andersenin satuja ei voida kiistattomasti todistaa..
mitäsitte, voi niitä lukea!
 
ei kauhean pitkä
Olen 172 pitkä nainen ja vedän jostain syystä lyhyitä miehiä puoleeni ja ainakin minua se hieman vaivaa... Ystäväni ihmetteleekin, että hakevatko miehet minussa ""pituusgeeniä"" kun ovat minun kimpussani. Jos olemme kahdestaan liikenteessä, niin minusta tuntuu, että minua piirittävät miehet sopisivat paremmin lyhyemmälle ystävälleni. Miten on miehet: miksi pitkät naiset kiinnostavat teitä hieman lyhyempiä miehiä?
 
tupsu
No totta kai itse miehen kanssa yhdessä ollaan, ei pituuden. En ole tietenkään koskaan etsinyt itseäni pidempiä, mutta en vain ole ollut kiinnostunut itseäni lyhyemmistä. Kun ei natsaa, niin ei natsaa. Kokonaisuus ratkaisee.
 
odile
Ei ongelmaa! Itse olen 176cm, pitkä ja hoikka, avomieheni taas10 senttiä&risat itseäni lyhyempi ja vähän olutmahan alkuakin päässyt kertymään... Mutta kun kerran sielunkumppanin löysi, niin ei siinä enää pituusero vaikuta.. :)

Okei, täytyy kyllä myöntää, että joskus asiaan kiinnittää huomiota. Ei niinkään siltä osin, miltä me vierekkäin näytämme, vaan esim. silloin kun hän on muiden ""normaalimittaisten"" miesten porukassa. Silloin lyhyys pistää silmään ja lähinnä kummastuttaa... Kuitenkaan suurimman osan aikaa ei pituusasioita oo aihetta miettiä..!

Ei siitä pääse mihinkään, että aina ei voi saada ihan kaikkia niitä piirteitä, joista on joskus miehessä haaveillut olevan. Pituus on vain yksi asia monien joukossa.. Eli parempi olla yhdessä miehen kanssa, jonka kanssa synkkaa & yhteiselo sujuu, kuin tuijotella pelkkää ulkokuorta.. :)
 
...
Ja mä oon aina ajatellut, että miesten joiden miehuus ""kestää"" itseään pitemmän tai parempituloisen naisen, onkin sitten tosi miehuutta. Joillakin miehillä mienaan itsetunto ei kestä. ;-)
 
Keskimittainen nainen
Valitettavasti näyttää tosi koomiselta, jos mies on naista lyhyempi. Ei näytä uskottavalta, mutta tärkeintä tietysti on sielunsukulaisuus. Ite olen ylipainoinen ja mieheni roteva ja minua jonkin verran pitempi. Voi olla, ettei joku pidä tästä yhdistelmästä. :) Makunsa kullakin !
 
nainen
Koomisenkin vielä ymmärrän, jos toinen on HYVIN paljon toista isompi, mutta se pätee kyllä sitten myös siten, että jos mies on 2 ja tukeva ja nainen 145 ja siro.

Mutta mitä ihmettä tarkoitat USKOTTAVALLA?
 
Giraffe
No minulla on myös omakohtaista kokemusta reilusta pituuserosta. Olen 175cm, ex-mies 167cm. Suhteen alussa pituuseromme häiritsi minua vähän, olinhan tottunut seurustelemaan aina yli 190senttisten kanssa! Mutta onneksi annoin onnelle mahdollisuuden. Lyhyt mies osoittautui todella kivaksi ja hurmaavaksi kaveriksi, elämäni rakkaudeksi... Seurustelimme vajaat kaksi vuotta ja olin todella onnellinen. Eromme ei todellakaan johtunut pituuserosta.

Miestä pituuseromme ei koskaan haitannut. Päinvastoin hän oli ylpeä pitkästä naisestaan. Ja niinkuin yksi kaverini sanoi, eiköhän tuo mies ollut tottunut itseään pitempiin naisiin ;-)
Olimme aika komea pari, ainakin monet ihmiset sanoivat että näytämme upeilta yhdessä.
 
Lady
Olen 176-senttinen ja aina korkkareissa.

Kaikki elämäni miehet ovat olleet 190-200 sentin väliltä.
Ja seuraavakin mies tulee olemaan..ja mieluummin sadan kilon huitseilla, kuivan kesän oravat eivät kiinnosta.
 

Yhteistyössä