pitkä nainen/lyhyt mies?

  • Viestiketjun aloittaja 170cm
  • Ensimmäinen viesti
MM
Minua ei (pitkana naisena, 177 cm) haittaa suuremmin, jos mies on hiukan lyhyempi. Oma mies on sentilleen saman pituinen, ja lyhyempienkin kanssa olen seurustellut. Jos saisin valita hyllysta halutuamani pituuden muuten sopivalle mihelle, valitsisin kylla selvasti pitemman, mutta ei tosiaankaan ole mikaan kriittinen juttu rakastumiselle!

Mutta se haittaa, jos mies on _pienempi_, hentorakenteinen ja lyhyt. Johtuu varmaan siita, etten ole mikaan keiju itsekaan (painoa liki 70 kg, mukaan mahtuu niin lihasta kuin jonkin verran rasvaakin, vaikka en mitenkaan ylipainoinen olekaan). Ei vaan nappaa eroottisesti, jos olen se isompi ja vahvempi osapuoli. Varmaan noiden isorintaisten naisten rakastajilla on samanlainen juttu, ei niihin itse voi vaikuttaa.
 
Nelli
Olen huomannut myöskin, että lyhyet miehet ovat minusta (175) kiinnostuneita, ja itse asiassa olen itsekin viehättynyt oman mittaisiin miehiin (tai vähän lyhyempiin). Äiti sanoikin, että taitaa nuo isot miehet sinua pelottaa... Enpä tiedä. Olen melko siro itse, joten kai tuommoiset pitkät lihaskimpaleet saavat sitten aikaan jotenkin epävarman tunteen. Perheeni on täynnä pitkiä, mutta en ole ikinä tuntenut viehätystä pari metrisiin kolleihin, joita on kyllä ympärillä pyörinyt. Toisaalta, ihan hyvin voisin kuvitella seurustelevani pitemmänkin miehen kanssa, jos asiat ovat kohdallaan. Niin tai näin kokonaisuus ratkaisee: oma kultani on 174 cm:nä täydellinen, hassua kyllä, Tupsukin kirjoitti, että kokonaisuus ratkaisee... No ajattelepa sitä, kun mies on kaikin puolin täydellinen, mutta lyhyempi kuin sinä itse! Minkäs teet...?
 
n
USKOTTAVALLA tarkoitin sitä, että minusta pari ei näytä sopusointuiselta ulkoisesti, mikäli mies on kovin paljon lyhyempi kuin nainen. En kuitenkaan kiistä sitä, että pari varmasti on muuten sopusointuinen ja heillä menee hyvin, vaikka mies onkin lyhyempi. Käsittääkseni tässä keskustelussa oli kyse ulkonäköasioista ja esitin mielipiteitäni niistä. Ja jos Töh-nimimerkin kaltaisia läskinvihaajia on muitakin, niin ei kannata mulle jupista, kannan kiloni itse ja ulkoisesti olen sopusoinnussa miesystäväni kanssa. En näet kuitenkaan ole norsunkokoinen lyllerö, meitä läskejäkin on moneen lähtöön. Mukavaa kesää kaikille keskustelijoille !
 
35cm ???
Ai että miehen ""yhteispituus"" 200cm. Onko siis 195cm miehellä 5cm slerba tai 170cm miehellä 30cm?. Jos on, niin voisitko esittää tilaston. Pääsiis nääs naisille vihjailee.. ;)

Mut se on totta, et vaakatasossa erot tasottuu, ei sillä oo mitään väliä, vaikka naisen jalat ulottuu lähemmäs sängynpäätyä kuin miehen.
 
Ella182
Olen 182cm, ja jos pitäisi joku ideaali sanoa niin se olisi samanpituinen mies. Jotkut naiset janoavat näitä sata-ysikymppisiä miehiä, mutta itse en ihaile todella pitkiä miehiä, ehkä siksi, että en ole yleensäkään tottunut katselemaan ihmisiä ylöspäin.

Omanpituinen on paras. Eikä haitaa jos on vähän pidempi. Eikä vähän lyhyemmässäkään ole mitään vikaa, jos ei ole laiha ja hento. En välitä laihoista ja hennoista miehistä. Kuten jo joku totesikin, se ei oikein sytytä jos on itse se isompi ja vahvempi.

Joskus tuntuu kyllä hassulta jos suutelee seisoaltaan itseään lyhyempää miestä, mutta ne suutelot voi kyllä hoitaa muissakin asennoissa.
 
a
Niin siis miksi ihmeessä? Suudeltaessa kohteena on ihminen, eikä yleisö. Pitkä nainen kykenee pussaamaan lyhyttä miestä fyysisesti siinä missä toisinkin päin.

Tuntuuko se väärältä vain siksi, että olet nähnyt päinvastaisen tilanteen televisiossa ja valkokankaalla miljoona kertaa, mutta et koskaan toisinpäin? Sankarin on oltava naista isompi, koska yleisö on siihen tottunut; vaikka sitten joutuisi kuvauksissa seisomaan kolmen puulaatikon päällä ja nainen seisoisi kuopassa.
 
komea ja kaunis katsella
ehdottoman ihaillen katson pitkiä tyttöjä ja naisia kun he kantavat kehonsa ylpeänä ja kauniisti. Maantaputtajia on pilvin pimein -pua melkein maassa ja korkkarit kopsuttain nämä
typyt miltei kyllästyttävät. Kokonaisuus yhdessä lyhyemmänkin miehen kanssa tekee parista kivan, hurmaavan yhdistelmän. Ihailen niitä miehiä jotka eivät napoleonkompleksissaan painu kulman taakse luuraamaan. Omissa joukoissani on lyhyitä miehiä joilla itsetunto on kunnossa ja he osaavat suhtautua asiaan sen kummempia kärsimättä. Tämä on sellaista vanhaa perua jolloin naisen paikka oli missä oli ja pienenä hiirenä oli oltava. Ei tämä myöskään tarkoita että isommissa naisissa ei ole herkkyyttä a sievyyttä näyttävyytensä lisäksi. isosiskomainen olo on tunneälyn vähyyttä. Annat ulkopuolisten asioitten vaikuttaa
-rakentelet omia mielikuviasi siitä miltä pitäisi näyttää. Itsetunto on kaiken a ja o ja sitä löytyy sivistyneeltä ihmiseltä. Mitä juntimpi tausta sitä enemmän pakkonormit vaivaavat!
 
Elle 178 cm
Miesystäväni on aavistuksen lyhyempi, kun mulla on korkokengät niin selvästi. Mua ei haittaa. Ex-aviomies oli 188 cm ja kuin nuori jumala, nykymies vähän ylipainoinen, ei haittaa sekään, vaatimukset muuttuvat iän myötä.
 
165
""mitä pienempi mies sitä suuremmat munat"",
itsestäni tuntuu kyllä turvallisemmalta itseäni pitempi mies.. no tällä pituudella se ei nyt ole kovin vaikeaa, mut n.175 ja ylös päin on hyyyyyvä.
mut jos on oikein komea lyhyt mies..?
 
cleopatra
Höpsistä...

""Pituutta"" minulla on n. 162cm ja vedän magneetin tavoin puoleeni sekä piiiiiitkiä miehiä, että normaalin kokoisia ja niitä kääpiöitäkin = ). Eivät miehet naisen pituudesta mitään välitä, koska tärkeämpiä puolia taitavat ensimmäiseksi olla ne ulkoiset avut, ja hiukan myöhemmin henkisen puolen jutut...

Naurettavan näköisiä pariskuntia ovat nuokin iltsikan isonainen/pienimies parit...

 
Ella182cm
Kyllä monet miehet karttaa pitkiä naisia. Katsopa vaikka deitti-ilmoituksia, kyllä siellä on melkein joka miehen ilmoituksessa naisen maximi pituus mainittu.

Ja tanssimaan eivät hae myöskään. Voi tietysti olla että syynä on jokin muukin kuin pituus.

Mulla on myös sellainen aavistus että jotenkin alitajuisesti pituus+hoikkuus (sellainen kaurismainen olemus) yhdistetään ylpeyteen. Samalla tavalla kun pieni pulleus yhdistetään lämpöön, mukavuuteen ja äidillisyyteen.

Jotenkin minusta tuntuu, että se että olen pitkä+hoikka, ja koska olen vielä vähän hiljainen, niin minua pidetään viileänä ja ylpeänä.

(olen siis 182cm, hoikka (en anorektikkolaiha), ja kasvoiltani en superkaunis mutta keskiverto-nätti)
 
mielipide
Sinänsä on huvittavaa, että yleensä näiden lyhyiden äijien rinnalla näkee näitä pitkiä naisia. Miehen pitää siinä tapauksessa olla a) rikas b) rikas c) rikas. Normaalioloissa tuskin malli olisi Räikköstäkään vilkaissutkaan, mutta kun sattuu olemaan hyvin tienaava julkkispiireissä pyörivä tyyppi, niiin...

Normaalioloissahan yli 10 sentin pituusero on hieman huvittavaa - jos puhutaan ihan tavallisista kaduntalsijoista. En itse ainakaan halua miestä, joka on minua lyhyempi. Se vain näyttää typerältä, jos toinen naama on rintojen kohdalla.

Työkaveri näytteli juuri hääkuviaan, jossa äijänsä on päätä lyhyempi. Kyllä siitä kieltämättä huvittunut fiilis tuli, kun seisovat niin romanttisesti jossain kalliolla ja nainen on kuin suuri monsteri valkoisessa kauhtanassaan pikkumiehen rinnalla.

Nämä ovat raadollisia asioita, mutta niin totta. Eihän monet halua seurustella lihavienkaan kanssa, miksi siis tämä asia olisi yhtään erilaisempi. Ei varmaan lihavuus/pituus yms. vaikuta persoonaan, mutta suurin osa ihmisistä kuitenkin katsoo sitä ulkoista olemusta ja jos se miellyttää, voi siirtyä asiassa eteenpäin.

Monet sanovat, että ovat ylpeinä pitkien naisten vierelle. Niin varmaan, kyllähän se varmaan omaa pituuttakin lisää. Mutta naisille onkin hankalampaa. Kuka nyt pikkupätkän kanssa haluaisi seurustella ilman huvittuneisuutta?
 
Palkanlaskija
Olen itse 160 cm ja mies 196 cm. Aikoinaan aiheutimme huvittuneisuutta, mutta ei meitä muiden mielipiteet hetkauttaneet.

Olen huomannut että muutenkin minua katselee tosi pitkät miehet-mistähän syystä?

Ei pituuserosta arjessa muuta haittaa ole, kuin että sen tuppaa unohtamaan. Eli mies laittaa tavarat aina ylimmälle hyllylle, josta saa pyyhkeitä minulta, ja päinvastoin. Niin sitä vaan tulee pitkässä suhteessa sokeaksi toisen erilaisuudelle! Lisäksi hän aina muuttaessamme valittaa, kun en jaksa kantaa raskaita tavaroita. Siihen olen aina vastannut, että kai rodejampiakin naisia olis ollu tarjolla.

Voisin elää lyhyemmänkin miehen kanssa-pitkät miehet ovat kömpelöitä, eikä normaalia pidempi sänky tahdo mahtua tavallisesti pieniin makuuhuoneisiin.

 
Raita
Pidän lyhyehköistä miehistä, koska pitkät (185 ja yli) ovat kömpelöitä ja pelottavia isoine kourineen! Oma mieheni on 9 cm pidempi, mutta olen seurustellut myös n. 2-3 cm itseäni lyhyemmän kanssa enkä pitänyt siitä. Oli koko ajan vaivautunut olo varsinkin korkkareissa. Ideaalimieheni on 175-180 eikä yhtään pidempi.

Senttejähän ne vain ovat eivätkä kerro kenenkään luonteesta tai yhteen sopivuudesta yhtään mitään! Sallittakoon onni kaikille ihmisille ulkoisiin seikkoihin tuijottamatta!
 
Raita
Pidän lyhyehköistä miehistä, koska pitkät (185 ja yli) ovat kömpelöitä ja pelottavia isoine kourineen! Oma mieheni on 9 cm pidempi, mutta olen seurustellut myös n. 2-3 cm itseäni lyhyemmän kanssa enkä pitänyt siitä. Oli koko ajan vaivautunut olo varsinkin korkkareissa. Ideaalimieheni on 175-180 eikä yhtään pidempi.

Senttejähän ne vain ovat eivätkä kerro kenenkään luonteesta tai yhteen sopivuudesta yhtään mitään! Sallittakoon onni kaikille ihmisille ulkoisiin seikkoihin tuijottamatta!
 
jannalliina
minulla on poikaystävä joka 166cm ja ite 169cm ja alkanut tympiin huolella kun mies vielä niin karvanen jokapuolelta.koittaa pitää kyllä korkokenkiä mutta sit ollaan saman pitusia.tuntuu että olen pojan kanssa jolla lyhyet jalat ja pieni sekin...mutta luonteet sopii hyvin yhteen.seksi alkanut pahasti tökkiä kun mies aina koskiessa syttyy ja mua inhottaa ja ei kiinnosta yhtään.Kaipaan häntä vain ystävänä mutta hän ei siihen suostu.taitaa olla siis umpikuja edessä????
 
pätkäilijä
Olen aina ollut mieltynyt lyhyihin miehiin (alle 170cm). Syynä se, että samanpituisuudesta on enemmän hyötyä kuin haittaa. Enkä tarvitse turvakseni mitään isoa nallekarhua. Tämä tyttö osaa pitää puolensa ilmanki. Haluan tasa-arvoisen kumppanin, en henkivartijaa.

Nykyinen miesystäväni onkin lottovoitto! Hän on minua aavistuksen lyhyempi, mutta hänessä on enemmän miestä kuin aikaisemmissa yhteensä. En puhu nyt peniksen koosta, vaan luonteesta ja elämänasenteesta yleensä. Hän on kerrassaan mahtava persoona. Toisaalta kyllä rakastaisin häntä varmasti aivan yhtä paljon, olisi hänen pituutensa, hiusten tai silmien väri, tai ikä sitten mikä tahansa.

Ne, jotka antavat ulkoisten seikkojen häiritä itseään, voisivat miettiä, miksi ne häiritsevät. Merkitseekö muiden mielipiteet todellakin niin paljon, että annetaan niiden vaikuttaa omaan elämään ja ratkaisuihin?
 

Yhteistyössä