Pitkän seksittömän kauden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 56v. Nainen, olen eronnut pidemmästä suhteesta noin 6 vuotta sitten ja eikä sen jälkeen ole ollut yhtään miestä ja silloin ajattelin että ehkä mun seksi elämä on ohi ja eikä ole ollut mitään kaipuuta siihen kunnes tapahtui seuraavaa:
Olin vuokrannut pienen kesämökin neljäksi päiväksi järvenrannalta. Just silloin sattui kovimmat helteet ja vesi oli kuin linnun maitoa. Perille päästyäni avasin auton ikkunaa ja se jumittui jotenkin kokonaan auki, ajattelin että laitan jonkin jätesäkin peitoksi jos sattuu satamaan. No sitten tuli mieleen että siskoni eksä oli joskus aiemminkin laittanut mulle saman ikkunan paikoilleen ja kysyin siskolta että voisinko pyytää Timoa katsomaan sitä. Ja niin laitoin Timolle viestiä että taas oli auton ikkunan kanssa ongelmia. Sanoi että voi tulla katsomaan vaikka tänään kun on lomalla. Hän laittoi ikkunan paikalleen helposti kun oli osannut ottaa oikeat työkalut mukaan. Sanoin että menen keittämään kahvia ja voi käydä vaikka uimassa jos haluaa kun oli niin kuuma. Kahvit juotua sanoin että minä ainakin menen uimaan. Minulta oli unohtanut uikkarit kotiin eli uin alasti, eikä siinä kyllä ollut kukaan näkemässä kun oli suojaisa poukama. Heitin helle mekon pois laiturille ja pulahdin järveen. Pienen uinnin jälkeen menin laiturille ja kuivasin pyyhkeeseen ja puin mekon päälle, sanoin Timolle että sun vuoro ja heitin oman pyyhkeeni hälle. Timo ui ja hyppäsi laiturille kuivattelemaan. Silloin satuin näkemään sen munan ja mun sisällä läikähti jotenkin oudosti ja rupes alavatsassa tuntumaan outoa kutinaa. Mietin että yli kuuteen vuoteen ei ole tullut samaa tunnettu ja eikä tämä voi olla sitä miltä tuntuu. Timo tuli mökin terassille pyyhe ympärillä ja vaatteet kainalossa. Juteltiin siinä kaiken laista ja vatsassa ja ala päässä tuntui kova tykytys. Kysyin että onko Timolla tällä hetkellä naista kuvioissa ja sanoi ettei ole ollut pariin vuoteen mitään. Hetken Timo katseli minua pitkään ja oudosti liikehtien ja rupesi pukeutumaan. Sitten rohkenin kysyä että voisko se olla yhden kerran mun kanssa ja Timo tuli lähelleni ja ruettiin suutelemaan, tuntui että multa menee jalat alta. Siirryttiin mökin sisälle ja heitin mekon pois ja Timo pokserit pois. Oltiin hetki alasti suutelemassa ja sanoin että en ole ollut yli kuuteen vuoteen, jotta en tiedä miten onnistuu. Mutta Timo sanoi että koitetaan rauhassa ja Timo siirti minut sänkyyn selälleen ja meni haarojen väliin yrittäen nuolla, mutta minuun iski häveliäisyys ja sanoin että kokeile sormilla mieluummin, hetken sormilla kokeiltuaan sanoi että kyllä täällä märkää ainakin on. Sanoi että hänellä ei ole kondomia mukana, niin sanoin että minä ainakin olen terve ja tuskin enää raskaaksi tällä iällä tulen (en ole ehkäisyä käyttänyt viiteen vuoteen). Timo tuli mun sisälle rauhassa ja varovasti rupes liikkumaan edestakaisin ja voi luoja miten hyvältä se tuntui, hetken pantuaan Timo sanoi että tulee kohta että minne voi tulla, sanoin että älä tule sisään, mieluummin vaikka vatsan päälle. Hetken sängyssä matkailua ja pussailtua sanoin että mennään järveen pesulle. Uituamme hetken mentiin pukeutumaan ja Timo rupesi lähtemään, sanoin että oli kivaa, mutta en tiedä miten jatketaan. Sanoi että ymmärtää kyllä, että ollaan yhteyksissä.
Loppu loma mökillä olin kuin tulisilla hiilillä ja nukkumaan mennessä tuntui että kaipaan uudestaan sitä. Mutta ajattelin että minä en ota yhteyttä, jotta Timo saa tehdä aloitteen jos haluaa. Kotiin päästyäni parin päivän päästä Timo kysyi kuulumisia ja fiiliksiä, ja onko tarvetta käydä ikkunaa korjaamassa. Laitoin Timolle viestin että ikkuna on kunnossa, mutta voi tulla muuten käymään jos haluaa. Hän tuli jo samana iltana ja lopulta rakasteltiin kiimaisena. Timo meni yöksi kotiinsa, mutta aamulla laitoin Timolle viestiä että voisko se tulla käymään ja sen aamun jälkeen pantiin lähes koko ajan parin viikon ajan. Kokeiltiin kaikkea uutta ja Timo sheivas mun alapääni paljaaksi ja vietti aika paljon aikaa kielineen siellä.
Tuntuu niin oudolta että vielä tällä iällä voi tulla tuommoinen kiima. Vieläkin nähdään silloin tällöin kiimaisen seksin merkeissä...

Ihan perus seksiä, hellästä hyvinkin rajuun panemiseen. Kaikki mahdolliset asennot käytiin läpi ja tietysti suuseksiä. Hän nuoli mua todella paljon ja pitkään sen jälkeen kun oli sheivannut mut posliiniksi ja sain lukemattomia orgasmeja silleen. Kokeiltiin myös peppuun panoa muttei oikein onnistunut, vaikka nuorempana jonkin verran sitäkin tuli tehtyä.
Välillä oli aamulla paikat niin kipeenä edellisen illan panojen jäljiltä ettei aamu pano onnistunut, mutta illalla lämmittelyjen jälkeen pantiin taas.
Oli kyllä todella ihana kesäloma ja välillä nähdään vieläkin viikonloppuisin ja jos rupeaa oikein tekee mieli niin arkena myös.

Yhteistyössä