pitkästä aikaa hyvät kirppislöydöt, rahaa meni 41,50 ja muovikassillinen sisältäen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppistelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppistelijä

Vieras
lassietecin takki + housut (uudenveroiset) 3e
Travalle Remu välikausitakki, viimekeväältä 15e
Puuhapete farkkutakki 5e
T-paita, lastem 0,50e
Tytön paita 140cm 1e
Lennen rukkaset 1,50 (ostin heti 2 paria, 3eurolla)
Lindex fix takki, uudenveroinen 7e
Icepeakin takki, siisti 5e
tytön farkkuminari 2e

no pääsinkö halvalla? omasta mielestäni kyllä! :D

ja mikä parasta, näillä kaikilla vielä hyvä jälleenmyyntiarvo ;)

Ihan kiva. Mä olen etsinyt kolmelle lapselle välikausivaatteita jo aika kauan, mutta yhdellekään ei ole löytynyt mitään. Taidan mennä kauppaan, en jaksa enää.

tuota remun takkia mietin ja hieman kirpaisi, kun kirppishinnaksi kuitenkin iso satsaus, mutta kun oli juuri meidän väriä, ja ihan uudenveroinen, niin otin matkaan, eikä enää kaduta yhtään :D, maksaahan ne kaupassa uutena kuitenkin ihan mukavasti, takki ja housut erikseenkin.

Mä löysin 7 €:lla tänään kirppikseltä ostettavaa, keväinen takki 3€, trikoopaia olikohan 1,50€, sitten Zelekua sellainen juhlavampi pusero ja niin tiety "pakollinen" lelupussi.

Ja toissa päivänä ostin Muumipelin, käsitnuken, pikkurepun ja toppaliivin.

minä ostin eilen kirpparilta välikausitakkeja ,hameita,verkkatakkeja,-housuja. vaatteita yhteensä oli 36 kpl.summa yhteensä 25 e,kaikki samalta pöydältä=) merkkeinä reima,h&m,seppälä,kappahl,puma,adidas. ps.ei sinne pöydälle jäänyt kuin laukut ja sukat ja lasitavaraa.,,,

Alkuperäinen kirjoittaja kirppistelijä;23338161:
"tyttö" onnea löydöistä, todellisia löytöjä. Oliko siistejä?

oli,verkkatakit ja välikausitakit melkein uusia,seppälän vaaleanpun.takki hyväkuntoinen eli huippulöytöjä kaikki . nyt tuli toteen taas sanonta että risukasaankin paistaa joskus aurinko. shoppailureissu jäi nyt viikonloppuna pois ja säästin melkein 300 euroa (jos olisin ostanut vaatteet kaupasta). pakko mennä ma taas katsomaan jos myyjä toisi taas jotain myyntiin..=).

Mä löysin
-ciraf trikoopaidan 1€
-ciraf collegehousut 1€ (näitä ei oo varmaan kertaaka käytetty)
-H&M Hello K. tunikan 2,50 (näyttäs kans ihan uudelta)
-lindexin caprilegginsit 1,50
-kids kids trikoohousut 0,50
-värityskirjan 1€

ja olin sangen tyytyväinen, olisin ehkä tehnyt enemmänkin löytöjä mutta mies hoputti pois...

Eiliset löydöt: maalaisromanttinen valkea kattolamppu 9e, pöytäliina 1e, taulu 1,50, toinen taulu 2e (ostin lähinnä kehysten vuoksi), Playskool "ruohonleikkuri" uudenveroinen 5e, wc-matto 2e uudenveroinen. Nyt löysin vaan mökille sisustusta. Lastenvaatteita ei nyt osunut kohdalle.

Mua vähän harmittaa, et meillä pojilla on niin paljon sisävaatteita, ku joskus olis kivoja löytöjä kirppiksellä. Muttei viitsi ostaa ku vaatetta kuitenki on jo. Ollaan siis saatu paljon tuttavalta hänen lapsellaan olleita vaatteita. Vanhempi poika käyttää nyt kokoa 92 ja jemmasta löytyy johonki 110cm asti.

Yhteistyössä