Pitkästä aikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
Huh! mulla on ollu kauhee kuukausi. Niska ja hartia kivuissa olen rimpuillut ja ne on ollut niin tukossa että pää on ihan TÖÖT. ajatus ei kulje pyörryttää ym. mutta eipä mitään vikaa ole löytynyt. fysioterapiassa käyn ja siellä huomattiin vasen jalka olevan sentin lyhyempi. nyt käytän toisessa jalassa pohjallista. pääsinpähän ainakin perkuleen lantio ja ristiselkäkivuista. vasemman puolen hermot on ihan piukassa ja niitä nyt kuntoutetaan. silmissä pyörii ja perkule.... torstaina menen lääkäriin ja saa kattoa mun korvat, ettei siellä oo mitään tulehdusta ja lupasivat kattoo vielä tasapainoelimen ettei se oo tulehtunut. ke taas fyioon.. Siis mä itken joka ilta ku toivon että vaan seuraavana aamuna kaikki olisi hyvin.. mut ei... :'(

mulla jaloissa sama ongelma kans ja sain sellasen kenkään laitetavan systeemin.jos yhtään helpottaa sun oloa niin ku oot noita sellasen puoli vuotta käyttäny niin jostain syystä ei tartte enää käyttää sen jälkeen, ainaki mulla oli niin että ei enää tullu selkä kipeeks samalla lailla ...
tiedän tuo on aivan hirveetä olla koko ajan kivuissa ja säryissä.

kyllä se aikanaan selviää

Yhteistyössä