Pitkästä suhteesta eronneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
kuinka olette selvinneet lasten kanssa, varsinkin jos se mies ainoona osapuolena haluaa elää ns omaa elämäänsä?
Mistä olette löytäneet tukea ja mahdollisesti uuden kumppanin?

ei ole pitkä suhde takana, mutta ero edessä, ja mies tosiaan ainut joka haluaa elää omaa elämää... tosin tässä muutaman kk aikana olen nyt itseni saanut uskomaan että en todella rakastakkaan sitä miestä, ja hän on täys ****.

no, ei apua sulle, mut kuhan mainitssin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:
ei ole pitkä suhde takana, mutta ero edessä, ja mies tosiaan ainut joka haluaa elää omaa elämää... tosin tässä muutaman kk aikana olen nyt itseni saanut uskomaan että en todella rakastakkaan sitä miestä, ja hän on täys ****.

no, ei apua sulle, mut kuhan mainitssin.

Kuinka pitkä suhde? Lapsia?

no ei vastaavaa tilannetta kun ei ollut lapsia. aikoinaan erosin kihlatusta 8 vuoden seurustelun jälkeen josta 4 vuotta oltiin kihloissa. mies vain yks päivä sanoi ettei rakastanut enää ja että olis kaks viikkoa aikaa muuttaa pois. myöhemmin kuulin että sillä oli ollut jotain sutinaa pari viikkoa aiemmin jonkun uuden naisen kanssa. kuukausi erosta mies sitten mairitteli takaisin mut ite sanoin sitte, et ei kiitos mut voidaan kyl olla ystäviä. vuoden kuluttua siitä tapasin sitten nykyisen mieheni, juhannuksena 2005 :D aluksi oli hankalaa, etenkin kun kuulin et oli jätetty uuden naisen takia. mut kyllä se siitä pikku hiljaa paremmaksi muuttu. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:
reilu 4vuotta, kaksi lasta...

itselläsi?

15v ja 3 lasta...
En osaa olla yksin, mut en myöskään voi ajatella uutta miestä... Luottamus mennyt ihmisiin, enkä usko että pystyn koskaan luottamaan keneenkään ja se on aika pelottavaa...

Tätä olen itsekin miettinyt, miten selviin yksin. Koskaan en ole yksin asunut ja nyt suututtaa aivan älyttömän paljon että lapset on yhdessä tehty jne mut sitten minä kumminkin tulen jatkossa olemaan ensisijaisesti lapsista vastuussa... Se et jos joka toinen vkl isä tapaa lapset, niin ei paljoa hetkauta ja lisäksi luulen etten voi olla tulevan ex-ukon kanssa missään tekemisissä pitkään aikaan eron jälkeen, koska muhun sattuu liikaa sen näkeminen...

Yhteistyössä