Pitkät naiset yli 175 cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";23571521]olen 186cm ja mies on hivenen yli kaksi metriä :D Meidän 2-vuotias tyttö on jo 115cm pitkä' :D Taitaa tulla yli minun pituinen hänestä :D[/QUOTE]

Voi kauheeta, mikä tulevaisuus tytöllä :( Sääliksi käy, itkettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Puolipitkä mies;23571517:
No hei, jätä se lyhyenläntä ja tuu tänne kunnon miehen kainaloon... 190 cm. Kyllä miehen pitää sentään vähän olla naista pidempi.

Sit se ois ok jos mies on harteikas ja miehen näkönen muutenkin, mut pah. Kyl mä vielä miehen kokosen miehen metsästän :D

mies taitaa olla ehkis sentin lyhyempi, oon 181. ei haittaa sinällään koska on muuten ryhdikäs ja "isompi". se riippuu niin paljon miten mies ittensä kantaa, jonku ruipelon kanssa tulee helposti amatsoni fiilis :D

[QUOTE="Minä";23571582]Sit se ois ok jos mies on harteikas ja miehen näkönen muutenkin, mut pah. Kyl mä vielä miehen kokosen miehen metsästän :D[/QUOTE]

Kiva kun oot ton miehen kanssa sitten väliaikaisratkasuna. Aika törkeetä, että oot päättänyt metsästää uuden, pidemmän miehen, mut pidät tota nykyistä siihen asti.

[QUOTE="Minä";23571582]Sit se ois ok jos mies on harteikas ja miehen näkönen muutenkin, mut pah. Kyl mä vielä miehen kokosen miehen metsästän :D[/QUOTE]

Niin, kyllä mä suht. harteikas oon. Painokin on tuolla aikuisten miesten rajan yläpuolella kolminumeroisissa luvuissa. Tosin ei tossa paljoo ylimääräistä ole. 105 kg painan siis. Että tänne vaan... Lätkääkin on pelattu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Puolipitkä mies;23571668:
Niin, kyllä mä suht. harteikas oon. Painokin on tuolla aikuisten miesten rajan yläpuolella kolminumeroisissa luvuissa. Tosin ei tossa paljoo ylimääräistä ole. 105 kg painan siis. Että tänne vaan... Lätkääkin on pelattu :)

Kiva kiva :p

Noni! Tässä se naisten pinnallisuus taas näkyy. Vihaks pistää tää porukka. Itsekkäitä, pinnallisia eukkoja kaikki. Puheissa kyllä ollaan toista ja totuus onkin sitten toista. Mullekkin aina sanotaan, että oot ihana mutku... ja sit taitaaki olla vaan pituus se ainoo vika... ja sekin on vaan päässä. Ihan turha juttu mut naisille tommonen pakkomielle mennyt läpi. Varmaan pitkät miehet keksiny.

Ei aina tarvi olla pitkä. Eikä ees kannata. Eihän sen Panettieren (no onpas nimi) kantsis olla jättiläisen kanssa, hankalaksi menee...

[QUOTE="Vieras";23571791]Entäs sun oma mies. Miten kehtaat täällä flirtata. Etkä ajattele omaa miestä lainkaan ?[/QUOTE]

Mees nyt tosikko kotiin leipoo pullaa :D Pikku flirtti piristää aina

Oon 176 cm ja sinkku tällä hetkellä, exä oli 184 cm ja hiukan huonoryhtinen, niin pitempikin kyllä kävisi. Tällä hetkellä kiikarissa yks 189-senttinen, ja vielä raamikas ku mikä... ;)

Yhteistyössä