Hae Anna.fi-sivustolta

Pitkin päivää tässä käyn

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Orkidean oksa, 09.01.2018.

1. Orkidean oksa Vierailija

Muutama yö sitten koin aika konkreettisesti, että entinen esimieheni lähestyi minua ihan ihmissuhde puolella, oikeastaan intiimisti. Suhdetta meillä ei koskaan ollut, hyvät välit kuitenkin. Minua jäi uteluttamaan, miksi tämä annettiin, koska oikeasti en usko/enkä haluakaan, että symboli siinä tilassa liittyisi mitenkään häneen. Mikäköhän se viesti oli?

Joku täsmä Sinultakin.

2. Kactus Vierailija

Sinulle on tulossa henkilökohtainen iso asia käsiteltäväksi. Siitä jotain jo tietoa itselläsikin taitaa olla. Hyvä kehityksen kannalta ja ihan herätellään tunnetasoja ja naiseuden tuntemuksia. Älä pelkää äläkä ota tätä phuonona asiana sillä kehitys on hyväksi.

Nappaatko pikisilmäisen miehen ajatuksista kiinni: mitä tykkää minusta ja haluaako tavata?

3. Orkidean oksa Vierailija

Kiitos.

Kyllä on kiinnostunut. Onko teillä molemmilla lapsia, kun niitä tähän tulee joka suunnasta. Miehellä on kyllä nainen ja lapsia menneessä ja jotenkin vielä vaikuttavat tähän päivään. Etenemien olisi siis juttu kerrallaan.

4. Kactus Vierailija

Kiitos. Mutta lähinnä mietin tätä hetkeä, että miksi ei ota yhteyttä, jos haluaa tavata? Meneekö vielä kauan?

5. Orkidean oksa Vierailija

Nopeaa ei ole. Nyt tästä seuraavaan hetkeen voi mennä viikkojakin. Toukokuussa on jo jotain valmista välillänne.

6. vierailija Vierailija

Ihmissuhdeasioiden ilmentymää ja jo tapahtuvaa työstöä. Onko elämässäsi jo henkilö, joka jollain tavalla johdattelee sinua ja saa "helposti" toimimaan haluamallaan tavalla. Tavallaan saat tältä henkilöltä jotain takaisinkin, mutta ovelasti kuitenkin ottaa enemmän kuin antaa. Näkisin tämän naispuolisena. Sinua kehotetaan olemaan tarkkana ja pitämään tarvittaessa puolesi.

Minua kiinnostaa sydämen toiveet näin yksin elämää katsovana. Vaaleahko naishenkilö olen. Toiveet ovat taas virinneet, vaikka välillä olleet nukuksissakin pitkän aikaa.

7. Orkidean oksa Vierailija

Kiitos. Tuollaista olen itsestäni jo työstä'nytkin pois, mutta hyvä muistutus. Pari ihmistä taidan tästä vielä tunnistaa.

Kyllä täällä on muutamakin mies tulollaan. Kaksi ensimmäistä ovat kyllä sellaisia opinkappaleita. Sitten se kolmas jää vierellesi. Opinkappaleetkin ovat tärkeitä - heidän kanssaan opit itsestäsi jotain merkittävää. Eiköhän vuosi ole se aika, minkä sisällä kaikki tapahtuu.

8. vierailija Vierailija

Kiitos. Kysyisin vielä tuntomerkkejä tuosta kolmannesta. Elämässä on viimeisen parin vuoden aikana ollut ajatuksissa kaksi eri miestä, eräästä uudesta olen kiinnostunut, mutta en oikein uskalla uskoa, kun aiemmatkin ovat olleet lähinnä omissa ajatuksissani eikä mitään konkretiaa ole tullut.

9. Orkidean oksa Vierailija

Ihan uutena pidän häntä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus