Pitkittynyt migreeni vai mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Toissapäivänä iski migreeni heti aamusta samantien kun nousin sängystä ylös. Päivä meni nukkuessa. Lääkkeenä Miranax ja 1 mg Panadol. Vei kivut suht hyvin mutta olo oli kyllä ihan muista maailmoista.
Eilinen oli jo ihan ok. Tänään sit taas ollu tosi hankalaa. Silmissä jotain sumua. Niskat on aika jumissa. Äsken nukuin muttei tuo hirveästi oloa parantanut. Tuntuu kuin pää olis täynnä pumpulia tms. Ja jotenki raskas olo.
Otanko uudestaan noita migreeni lääkkeitä vai mitä tässä tekee. Nuo lääkkeet nyt eka kertaa käytössä.

Migreeni voi kestää jopa 72h. Ja jos pitkittyy näin niin harvoin se ekana päivänä otettu migreenilääke auttaa enää kolmantena päivänä...

Siis tässä oli välissä jo normaali päivä. Eli eilen ei ollu mitään ongelmaa. Ja tää ei oo "oikea" migreeni kohtaus vaan joku kummallinen olotila.
Jos kunnon migreeni niin ei paljon tietokoneella vois olla. Vaikka ei tää nytkään kyllä oloa paranna.

sulla ei aikaisemmin vastaavanlaista, kävisin lääkärissä. Mulla migreeni kestää lähes aina kolme päivää, ja joka päivä on otettava lääkitys. Aina ei lääkkeistä edes ole apua.

sulla ei aikaisemmin vastaavanlaista, kävisin lääkärissä. Mulla migreeni kestää lähes aina kolme päivää, ja joka päivä on otettava lääkitys. Aina ei lääkkeistä edes ole apua.

On mulla ollu tätä. Eikä löydy mistään mitään. Ei luokiteltu edes migreeniksi. Sairaalalta tuli laput et ei vaadi jatkotutkimuksia.
Ja siis joo jos eilinenkin ois ollu tätä takkuamista niin laskisin et migreeni ei vielä ohi.

Yhteistyössä