pitkittynyt yskä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän 4v tytöllä ollut jo pitkästi toista kuukautta yskää. normi flunssa oli ja sen jälkeen tuntunut että yskä vain jatkuu...
Yskii rasituksen jälkeen, yöllä tulee yskänkohtauksia ja väliin yskähtelee ihan rauhallisen leikin yhteydessä. onko muilla ollut tälläistä yskää ja kauanko kestänyt ennen kun menny ohitte??

meillä on ollu esikoisella jo yli vuoden ja ei menny ohi eli astmaksi paljastui ja nyt kolme säännöllistä lääkettä:(
Toki toivotaan ettei ole kun tää keuhkoputkentulehdus mikä on ollu meikäläisen ilona jo 3 viikkoa:(
Kandee mennä lekuriin mä odottelin kans et jospa menis ohi mut ei menny eli 10 pvän bioottikuurin sain. Inhottavaa kun tää yskiminen vie aikuiseltakin kaikki mehut:(

Jos yskää on ollut jo toista kuukautta, pitäisi mennä lääkäriin. Yskä on aina oire jostain. Sinällään välillä flunssa voi aiheuttaa pitkittynyttä yskää, mutta kyllä yskän syy on hyvä lääkärissä selvittää.

Alkuperäinen kirjoittaja tupla-äippä:
Meillä oli tytöllä pitkään tuollaista,neuvolalääkärin mielestä ei ollut mitään.Pari viikkoa neuvolan jälkeen vein sitten yksityiselle joka antoi kuurin ja yskä meni heti ohi..

meillä kanssa yskää ja saatiin sr epidrin vai mikä se yskänlääke oli. Ongelmana on kun en saa tyttöä sitä nielemään. Tulee lääkkeet ylös ja ulos!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tupla-äippä:
Meillä oli tytöllä pitkään tuollaista,neuvolalääkärin mielestä ei ollut mitään.Pari viikkoa neuvolan jälkeen vein sitten yksityiselle joka antoi kuurin ja yskä meni heti ohi..

meillä kanssa yskää ja saatiin sr epidrin vai mikä se yskänlääke oli. Ongelmana on kun en saa tyttöä sitä nielemään. Tulee lääkkeet ylös ja ulos!

Tytöllä oli ollut flunssaa ja korvatulehdus aiemmin,yskä jäi ja pari kuukautta odoteltiin ohi menoa.Ja tosiaan neuvolassa sanoivat ettei mitään ole missään.. Todennäköisesti kuitenkin oli keuhkoissa joakin,kun meni antibiooteilla ohi.

Meillä on 2v tyttö yskiny koko talven...lääkärissä on käytetty, niin tk:ssa kuin yksityiselläkin...kaksi antibioottikuuria on syönyt ja yskänlääkettä ottanut....pitkittynyttä flunssaa, normaalia virus-tautia.....ja paskat. Mua harmittaa ja pelottaakin, esikolla on astma muttei ne lääkärit siitä kommentistakaan välitä. Viimeks maanantaina käytiin tk:ssa, ens viikolla ehkä olis taas yksityisen vuoro....

Alkuperäinen kirjoittaja manta amalia:
Meillä on 2v tyttö yskiny koko talven...lääkärissä on käytetty, niin tk:ssa kuin yksityiselläkin...kaksi antibioottikuuria on syönyt ja yskänlääkettä ottanut....pitkittynyttä flunssaa, normaalia virus-tautia.....ja paskat. Mua harmittaa ja pelottaakin, esikolla on astma muttei ne lääkärit siitä kommentistakaan välitä. Viimeks maanantaina käytiin tk:ssa, ens viikolla ehkä olis taas yksityisen vuoro....

Koita jaksaa,välillä mustakin tuntui ettei muita menoja olekaan kun lapsen kanssa lääkäriin(molemmat lapset sairasti vuorotellen)
:/

meillä oli kanssa parivuotias koko ajan flunnsainen ja sitten kun mentiin kitarisa leikkauskeen niin se auttoi loistavasti. Ei ollut korvien kanssa ongelmia, mutta räkänen oli kun mikä. Jos olette joskus nähneet niitä likaisen näköisiä lapsia niin se oli meidän tyttö. Nenä vuosi koko ajan ja ei sitä kerennyt koko aikaa pyyhkiä, niin pyyhki itse likaisella hanskalla ja tietäähän sen minkänäköine se naama oli.

Alkuperäinen kirjoittaja titta:

meillä oli kanssa parivuotias koko ajan flunnsainen ja sitten kun mentiin kitarisa leikkauskeen niin se auttoi loistavasti. Ei ollut korvien kanssa ongelmia, mutta räkänen oli kun mikä. Jos olette joskus nähneet niitä likaisen näköisiä lapsia niin se oli meidän tyttö. Nenä vuosi koko ajan ja ei sitä kerennyt koko aikaa pyyhkiä, niin pyyhki itse likaisella hanskalla ja tietäähän sen minkänäköine se naama oli.

Joo se on just meidän tytön näkönen... ai kitarisaleikkaus auttoi....yskät ja nuhat loppui?

Alkuperäinen kirjoittaja titta:

Joo se on just meidän tytön näkönen... ai kitarisaleikkaus auttoi....yskät ja nuhat loppui?

no ei meidän tyttö oikeastaan kauheasti kyllä yskinyt. Enemmän se oli sitä nuhaa ja räkää. Ja tosiaan justiinsa oiekin sellainen kerjäläisen lapsen näköinen "räkänokka" likainen namma ja yleensä vielä likaiset vaatteetkin pihalla olon jälkeen! Mutta tosiaan mjeillä auttoi aivan loistavasti toi kitarisaleikkaus. Kannattaa mennä yksityiselle korvalääkärille. (siis vaikka ei korvat oireile) niin silti korvalääkärille. Ne on erikoistunut myös niihin kitarisoihin.

Yhteistyössä