Hae Anna.fi-sivustolta

Pituus, paino ja vaatekokosi?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä ämmä-M, 17.01.2007.

1. Eli kokoa ja näköä löytyy;
    Pituus 168, paino 87,2. Rinnat tarvitsevat dd tai e -kupit ja takapuoltakin on.
    vaatteet 44-46.
    Sitten mites teillä nuo verenpaineet ja kolestrolit? Mulla nimittäin kolestroli 3,5 verenpaine 120/70 ja sokerikin 4,8 lääkärin mukaan kaikki arvot ihanteelliset. Mutta läskiä on ja se harmittaa. Vuodessa tullut noin 7 kiloa lisää (hormonikorvaushoito). 5 vuotta sitten painoin 69 kg ja siitä haaveilen. Mutta vatsani sietää huonosti kasviksia ja olen esim. kalalle allerginen,laihduta sitten siinä. Söin 10 vuotta sitten kaksi kertaa enempi ja painoin paljon vähempi, vanheneminen on tätä.

2. itäistä pituutta Vierailija

Ja ikää oli?

3. american girl Vierailija

Mulla on kanssa selvästi erottuva vyötärö, mitaltaan 110 cm ja terkka käski laihduttaa, mutta en haluaisi kadottaa muotojani ja tulla joksikin ripakintuksi!

4. 51-vee

5. 01 Vierailija

Oon 11.v ja painan 45-46 ja oon 160cm elii oonko ylipainonen vai normi vai mikä o_O

6. emssi Vierailija

Pituus: 155cm
    Paino: n. 90 kg (hui, laihdutusprojekti käynnissä)
    Vaatekoko alunperin 118 kiloisena 56 - 58
    Nykyisin paidat 42 - 44 housut 46 (kohti alaspäin mennään vielä, toivottavasti)

7. tasquelli Vierailija

153cm/43,5kg/koko34. Ikä 46v.

8. Onko muoto sama kuin läski?

9. Naisellinen nainen Vierailija

Minä olen aikuinen nainen ja olen aikuisen naisen näköinen ja kokoinen eli siis naisellinen nainen. Olen 172 cm pitkä ja olen uhkearintainen, mutten liian, vaan ihan sopivasti uhkea.
    Minulla on vielä vyötärökin tallella, tosin yritän saada sitä hieman kapeammaksi. Lanteetkin ovat kaarevat ja peppu pyöreän muotoinen, mutta lantio ei ole leveä, vaan lantion ympärysmitta on pienempi kuin rinnanympärys. Minulla on aika pitkät ja hoikkat käsivarret ja sääret, eli minun vartaloni on hyvin sopusuhtainen ja olen tähän hyvin tyytyväinen, minkä olen saanut luonnonlahjana eli ihan luomunaisia ollaan.
    Tietenkin pyrin huolehtimaan kunnostani ja vartalostani: Minä käyn kävely ja juoksulenkeillä ja voimistelen kotona ja nostelen pieniä puntteja. Näin pyrin pitämään vartaloani kiinteälihaisena,
    vaikka ikää on kertynyt jo jonkun verran. Mutta minä en suhtaudu omaan ulkonäkööni aivan niin neuroottisesti, kuin jotkut naiset, vaikka minä huolehdinkin omasta ulkonäöstäni. Sillä minä olen aina halunnut olla naisellinen nainen ja onneksi olenkin sitä ihan luonnostaan sekä henkisesti että fyysisesti.

10. Muodokas xl Vierailija

Kuinka paljon painat entä kuinka vanha olet?

11. iew hciuaescfwfxick Vierailija

12. teini '00 Vierailija

oon 12 vuotias, pituutta 162cm & painan 55-56kg. terkkari sano, et oon normaalipainone :)

13. uhkea ja muhkea Vierailija

Niin ootkin mutta asiasta toiseen: onko muoto sama kuin läski?

14. Nainen- Vierailija

Samat mitat.

15. pöäpöä Vierailija

169/55 housut 26-27/34 ja yläosa 36/s, isot rinnat muuten sopis 34 paremmin

16. Minä taas Vierailija

158 cm, 58 kg. Vaatekoko 34 tai XS. Ikää 50 v.

17. jenna- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    172cm ja 62kg. Yläosa on kokoa S/36 ja alaosa M/38. Ikää on 26 vuotta.

18. ....... Vierailija

19. Girl Vierailija

-Pituus 172cm

-Paino 59kg

-Yläosa M,S,XS
    -Alaosa M, 34, 36

20. Uuno Niskalaukaus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei. Naisella voi olla kurveja:

Koodi:
    (.) (.)
     )   (
    (  Y  )

Tai kurvi:

Koodi:
     (.) (.)
    (       )
     (  Y  )

21. kuntoilijaelli Vierailija

Aika jännää, miten noi vaatteet voivat mahtua päällesi?

Itse olen 45v, ei synnytyksiä, 172 cm, 61 kg ja kuppikoko B75. Nuorempana tein satunnaisia mallinkeikkoja, mitat oli samat.
    Muu koko L ja 40-42. Jos pienempää puen, ovat pieniä kuten makkarankuoret, ja
    raajoihin kaipaan lisää kangasta.

22. kuntoilijaelli Vierailija

hehee!!!!!

23. Rikkana rokassa Vierailija

Pituus 159cm
    Paino 77kg
    Yläosat 42/L/E80
    Alaosat 44

24. massaamassaa Vierailija

162cm ~62kg vaatekoot S/M/38, farkkujen tuumakoko 28, vartalomalli X, rintavarustus vaihtelee 80A tai 75B tosin tarkkaa mittaa en ole selvittänyt

jos vielä erityisemmin kiinnostaa niin rasvaprosentti 20 ja lihasmassaprosentti 45-50, ikää 19

25. katriina Vierailija

Pituus 163cm, paino 75kg eli vähän ylimääräistä löytyy, mutta laihdutusprojekti on meneillään.

Mitat 100-80-103, rintsikat 75DD, vaatekoko 40-44/L, riippuen kaupasta ja vaatteesta, rintojen kohdalta koko 42 joskus puristaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri