Hae Anna.fi-sivustolta

Pituus, paino ja vaatekokosi?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä ämmä-M, 17.01.2007.

1. ikäloppu Vierailija

Pituus 158 cm, paino 62 kg, rintsikat 80B, vyötärö yli 80. Olen aika tasapaksu malliltani, takapuolta ei juuri ollenkaan, mahankohta suurin. Vaatekoko 42, joskus 44 riippuen mallista enkä pidä kiristävistä vaatteista. Niin, ikää 71 vuotta. Heh

2. juoksija Vierailija

158 cm 54,5 kg S tai M 36

olen lueskellut näitä viestejä ja kaikki tuntuvat pitävän XS:ää tai jopa XXS:ää... jopa moni minun painoiseni / painavampi...

ehkä he kaikki ovat lihaskimppuja?

3. Ihmettelen myös. Moni mun kokoinen ja pituinen tuppautuu johonkin xxxs- nakinkuoriin, ei jummarra ei. Johan sitä on raajatkin niin pitkät että lahkeet ja hihat jäävät puolitiehen, ja muutenkin kinnaa sitten joka puolelta.

4. 48v Vierailija

170cm ja 53kg, vaatekoko 36-38

5. minni Vierailija

pituus 165 cm, paino 50 kg, vaatekoko 36/sopiva, ikä 56 vuotta.
    Rintsikat 80B. Pikkuhousut S tai M. Farkut 26-27".

Itse ostan vaatteet sillä perusteella mikä sopii päälle ja näyttää hyvältä.
    En katso kokonumeroa koskaan, silmämääräisesti poimin kaupasta käsivarrelle niitä vaatteita jotka näyttäisivät sopivilta, menen sovituskoppiin, sovitan, tarvittaessa haen pienemmän/suuremman, jos malli ei istu, en osta.
    Jos vaate on hyvä ostan ja kotiin päästyä raksin heti pois kaikki laput, ne raapivat niskaa/selkää/kylkeä. En käsitä miksi niihin koko/pesumerkintälappuihin pitää käyttää pellistä tehtyä kangasta.

En ole koskaan mitannut rasvaprosenttia, mutta läskiä ei kyllä ole enää edes tisseissä.
    Ajan työpäivinä kesät talvet fillarilla 12 km työmatkat. Lisäksi käyn joka päivä aamulla koiran kanssa 30 minsan kävelylenkin ja illalla noin 1h kestävän. Käveltyä tulee ehkä noin 6-8 km/päivä pyhät arjet. Muuta kuntoilua en harrasta. Ei enää ehdi kun pitää muutakin tehdä.

6. eukkoporvoosta Vierailija

Pituus 158 cm, paino 94 kg, vaatekoko XXL.

7. Post Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    175 cm, 50 kg, vaatekoko S

8. postaaja 2 Vierailija

Pituus 178 cm, paino 45 kg, vaatekoko XS. Hehheh vain.

Mutta vakavasti: lopettakaa nämä trollailut... ei kukaan 170+ nainen saa päällensä s-koon kledjuja niitä ensin rikkomatta. Ei, vaikka olisi haudan partaalla oleva anorektikko.

9. v-anilla Vierailija

Siis millä perusteella?

174 cm, 51 kg, vaatekoko XS-S, farkkujen tuumakoko 25, joissain malleissa 24. Tarkoituksena on saada painoa vielä vähän lisää, ja sitten ihan terveissä mitoissa tuskin menee enää noin pienet vaatteet. Aiemmin olen tosin painanut +10kg nykyisiin mittoihin verrattuna ja silloinkin vaatekokoni oli S-M. Riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta ja koostumuksesta, toisiin mahtuu enemmän kiloja ilman, että vaatekoko kasvaa niin paljon.

10. böö Vierailija

165cm, 35kg, s, 34, 36

11. nohuhhuh Vierailija

Kantsis vähä laihduttaa. Terveysriski ja elon pituus lyhentyny. Ite oon 168 pitkä, painoa on 67, mutta olen laihiksella, rinnanymp. 80 D ja ikää on 54 v. Kunto on on noussu, kun poljen kuntopyörää puoli tuntia 17 km/h. Pulssi siinä 175. Hiki vaan virtaa.

12. postaaja 2 Vierailija

No ihmettelen silti vaikka olisit miten pieniluinen ja hartiaton ja tooosi hoikkamahainen ja pers jalkainen. Eivätkö lahkeet ja hihat jo jää puoli väliin? Uskotaan uskotaan jos näin on mutta en voi olla ihmettelemättä tuota lahkeen pituus ym asiaa?

13. keski-ikäinen Vierailija

Luuviuluksi yks nimittää 50+- palstalla. Pituus 168, 64 kg, d-kupit, vyötärö 67 cm, lantio 92 cm. Pitkät jalat. Omasta mielestäni olen hyvissä mitoissa.

14. nuorempi Vierailija

Millä ihmeellä olet saanut pidettyä vyötärösi noin kapeana, terveisin sua nuorempi saman pituinen saman painoinen mutta mahaa on 88 cm! Harrastan liikuntaa ja katson mitä syön, jotain oleellista teen varmasti väärin. Olen ollut tosin aina "pallomahainen" ja raskauksia ei ole taustalla.

Ihailen sinua!

15. keski-ikäinen Vierailija

Äidiltäni olen perinyt kapean vyötärön. Kun katsoo vanhoja Suomi-filmejä, siellä on tiimalasivyötäröisiä naisia. Nykyään on tasapaksuja vyötäröitä. Ehkä rotu muuttuu.

16. ed. Vierailija

No, ehkä osuutta on ruokatavoissa. Syön paljon vihanneksia ja vähän rasvaista ruokaa, en kaljottele. Eikä leipääkään kovin paljon. Mutta toisaalta olen leivosten ystävä. Jos syön makeaa, niin sitten syön muuta ruokaa vähemmän.

17. Olen 168 cmpitkä, painan 66-68 kiloa ja vaatekokoni on se s. On mulla kyllä jonkun verran lihastakin.

Olenko teidän mielestä liian lihava? Oon siis 14 1/2 vuotias.

18. assdfgjl Vierailija

166cm / 58kg
    Vaatekoko XS/S
    Kuppikoko 65E

19. 17v Vierailija

Kolme vuotta paino jojoillut 53-45kg, nyt vakiintunut 48kg, ja pituus 165cm. Vaatekoko xs, s, mutta yleensä ostan löysiä, joten m/l on se vakkari. Yläosa isompi aina, koska leveät hartiat. Farkkukoko 26/32.

20. rehevä Vierailija

Pituutta 169 cm, paino 92 kg, vaatekoko 46 liivit 90E. Kilpirauhasen toimintahäiriöt aiheuttavat väliin lihomista ja väliin laihtumista. Vuosi sitten 84kg ja viisi vuotta sitten 75kg. Monenlaista terveyskremppaa, jotka ovat tuoneet kiloja lisää mm. polviongelmat. Syöminen on myös ongelmallista; allergioita ja vatsaongelmia. 35-vuotiaaksi saakka painoin 54 kiloa ja sain syödä mitä vain. Nykyisin jatkuva syömisen tarkkailu, leikkauksia on edessä, jospa saisin niistä sitten apua.

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri