R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei, meillä on vaan niin erilainen elämänkatsomus :kieh:
Mun mielestä toi on tosi outoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei, meillä on vaan niin erilainen elämänkatsomus :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei, meillä on vaan niin erilainen elämänkatsomus :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei, meillä on vaan niin erilainen elämänkatsomus :kieh:
Mitäs outoa siinä nyt on? Sehän on yleinen ilmiö!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei, meillä on vaan niin erilainen elämänkatsomus :kieh:
Mitäs outoa siinä nyt on? Sehän on yleinen ilmiö!
Ei vaan toi, että olet vihamielinen ihan vaan koska on eri maailmankatsomus, se on musta vähän outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:163 cm. Tavatessa n. 63 kg, nyt n. 75 kg. 3 lapsen ja 15 vuoden jälkeen. Kunpa pääsisi entisiin mittoihin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Pituus 164 cm. Tapasimme 5 v sitten, paino silloin 54 kg. Vuosien mittaan tuli 3 kg lisää, ennen raskauksia 57 kg ja viimeisilläni n. 70 kg. Nyt paino 60 kg (6 viikkoa kuopuksen synnytyksestä)
Alkuperäinen kirjoittaja Terveysäiti :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:163 cm. Tavatessa n. 63 kg, nyt n. 75 kg. 3 lapsen ja 15 vuoden jälkeen. Kunpa pääsisi entisiin mittoihin...
kauheasti tsemppiäruokavalio + liikunta, kokoajan kuluta hieman enenmmän kuin syö
kyllä se siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Terveysäiti :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:163 cm. Tavatessa n. 63 kg, nyt n. 75 kg. 3 lapsen ja 15 vuoden jälkeen. Kunpa pääsisi entisiin mittoihin...
kauheasti tsemppiäruokavalio + liikunta, kokoajan kuluta hieman enenmmän kuin syö
kyllä se siitä.
No kiitos kiitos ystävällisistä tsempityksistä, mutta kyllä tämä paino tuntuu nyt jumittuneen tähän. Käyn kyllä 2-3 kertaa viikossa jumpassa ja salilla, ja joka päivä kävelyillä vauvan kanssa, ja syön megaterveellisesti, mutta tässä opiskelun ohessa valitettavasti tulee joskus naposteltua iltaisin keksejä. Muuten ei kyllä mene pullia, karkkeja, jädejä, pizzoja, hampurilaisia, ei mitään, ja alkoholikin on nyt nipistetty kokonaan pois. Että en kyllä enää tiedä, mitä tekisi. Kunhan tämä väitöskirja tästä valmistuu ja lapset vähän kasvavat, niin varmaan ehtii enemmän vielä liikkua, ja jää opiskelunapostelu pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Terveysäiti :Itse vaihdoin kaikki napostelut esim. porkkanaan "tikkuihin" tai kurkku, rypäleet, kirsikkatomaatitvesimeloonikin on kivaa napostelua.. tai sitten teen itselleni tuoreista hedelmistä heldelmäkoktaileja
kannattaa kokeilla..