Pituutta 86cm, minkä kokonen vk-haalari??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Välikausihaalari on elämäni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Välikausihaalari on elämäni

Vieras
Minkä kokosen vk-haalarin ootte ostaneet n. 1,5-vuotiaallenne, joilla siis pituutta suurin piirtein toi 86 cm? Ja minkä merkkisen haalarin?

Itse ostin just Legon 92-senttisen myyjän suosituksesta, vaikka itse olin ensin silmämääräisesti valinnut 86-senttisen. Ja nyt kotona kokeillessa on se aivan valtava! Okei, ens syksynä pitää tietty vielä mennä, mutta silti, onko järkee ostaa liian ison tuntusta..?

Toinen vaihtoehto on Jonathan (jos siis menisin vaihtamaan). Kumpikohan koko siitä kandee ottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja 92:
ei misään nimessä 86. Meillä on sen kokoinen käytössä 1,5-vuotiaalla, joka on lyhyempi kuin sinun lapsesi

Riippuu mallista tosi paljon, 92cm voi olla ihan hyvä.
Pienemmälle ostin haalaria viime vko, niin merkistä riippuen 74cm haalareissa oli tosi paljon eroa pituudessa :o

Ostin välikausipuvuksi 1,5-vuotiaalle, n. 86cm pituiselle Ticket to heavenin kaksiosaisen puvun kokoa 86cm. Meinasin ostaa 92-senttisen, mutta oli ihan julmetun kokoinen. Nyt on hyvän kokoinen puku, ei missään tapauksessa liian pieni, eikä niin suuri, että tarvitsisi kääriä lahkeita tai hihoja. En tiedä meneekö vielä syksyllä, mutta jos ei, niin ostetaan sitten uusi. Tätä käytetään nyt sitten tämä kevät ja kesällä tarvittaessa. Vara-asuna Henkkamaukan kaksiosainen 92cm puku (isosiskon vanha) ja se ei taatusti mene enää syksyllä (viime syksynä kyllä...)

Mun mielestä on älytöntä ostaa lapselle liian iso haalari säästömielessä. Tuskin itsekään tykkää liikkua liian isoissa ulkovaatteissa, joten miksi lapsen pitäisi.

Yhteistyössä