""Piukat paikat""

  • Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä?
  • Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä?
Nyt kysyn teiltä rakkaat ellit sellaista, jota en ole viitsinyt neuvolassa ottaa puheeksi.

Onko teillä loppuraskaudessa muuttunut ""paikat"" tiukemmiksi?

Minulla on ja myös mieheni on sen huomannut. Viimeksi kun yritimme rakastella niin yritykseksi jäi. Sisääni ei yksinkertaisesti mahtunut!

Olin tästä tosi pettynyt ja ihmeissäni koska haluja minulla kyllä oli. Nyt ainakin ymmärrän, miltä joistain miehistä tuntuu kun he eivät kykene. Onneksi oma mieheni ymmärtää ja ei kokenut asiaa niin vakavana kuin minä.

Luulisi paikkojen päinvastoin olevan hiukan väljemmät vauvan tuloa varten vai painaako vauva niin alapäähän, että paikat muuttuu tiukemmiksi? Olen rv 37+0 eli aika loppusuoralla.

Onko muille käynyt vastaavaa? Netistä en tietoa löytänyt enkä ole muutenkaan kuullut ko. ongelmasta? Vai eikö kukaan kehtaa sanoa sitä ääneen?
 
*
Loppuvaiheessa alapää alkaa olla jo aika turvoksissa ja vauva alhaalla, joten siitä varmaankin johtuu. Etenkin jos on ollut päivän jaloillaan niin illalla voi olla alapää aivan turvonnut ja niitä suonikohjujakin voi tulla häpyhuuliin. Emätin itsessään ei ""löysty"" ennen vauvan tuloa.
 
; o)
Joo, kyllä se niin on vaan, että vauva painaa jo niin alhaalla, ettei välttämäti tosiaan mahdu sisään.
Tossa vaiheessa ihan normaalia.
Sitten paikat vielä turpoo, kun veri ei kierrä kunnolla.
Kyllä se siitä.

Hoidatte hommia muilla tavoin ; o)
 

Yhteistyössä