PK-asiaa. Jos olette puhuneet aamulla esim. lton:n kanssa lapsen asiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teki pahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Teki pahaa

Vieras
niin odotatteko ip:llä, että esim. lastenhoitaja avaa asian taas auki? Minusta asia oli aamulla loppuun ksäitelty, mutta ip:llä piti sitten aloittaa kaikki alusta kun henkilökunnan jäsen kysyi: Teillä oli ollut aamulla ongelma?

Uskaltaako siellä enää mitään sanoa, jos joka kerta tulee porukkalynkkaus? Kuitenkin sanoin ihan asiasta.. (lastani ei tervehditty tai mitenkään otettu vastaan, kysessää vielä erityislapsi..).

Törkeetä toimintaa! Yleensä kuuluis kyllä ottaa lapsi vastaan ystävällisesti tervehtien ja muutenkin. Asiasta mielestäni sanoit ja ne siellä PK:ssa idiootteja ovat jos siitä niin paljon itseensä ottanu et tarvinnu si viel iltapäiväl samaa hommaa jauhaan!

Uskaltaa sanoa ja pitää sanoa, ei tuollaisista ketään lynkata, kun on ihan asiasta sanottu. Itse josku vastaavanlaisissa tilanteissa haluan itse varmistaa, (jos kyseessä oman ryhmän lapsi) että asia todella on kunnossa ja että vanhemmat ovat tietoisia että asiaa on käsitelty myös meidän puolella, eikä jätetty siihen. Joskus myös siitä syystä, jos on itsellä epäily että itse henkilökohtaisesti on ollut se joka on toiminut niin että on tullut huomauttamista.

Toivon, että nimenomaan on tuosta kyse, että halusivat varmistaa, että asia on ok. Koin vaan vähän "juoruumisena" koska tein jo aamulla selväksi, että asia on puoleltani ok, jos jatkossa otetaan lapsi vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toivon, että nimenomaan on tuosta kyse, että halusivat varmistaa, että asia on ok. Koin vaan vähän "juoruumisena" koska tein jo aamulla selväksi, että asia on puoleltani ok, jos jatkossa otetaan lapsi vastaan.

Ehkä lto ei painottanut tätä tarpeeksi , että asia sitten kunnossa. Usein kun on joku välikäsi kertomassa jonkun muun sanomisia, viesti ei välity ihan samanlaisena, tai jotain jää pois. Toivottavasti asia on kuitenki kunnossa jatkossa!

Jaa, sinulla on ollut ilmeisesti joku ikävä asia, koska siitä ei saisi toista kertaa keskustella. Meillä ei sellaisia ole ollut, joten samasta asiasta saa puhua uudestaan. Aina voi sanoa, että asia tuli aamulla selväksi tms

annoin aamulla palautetta, että toivomme, että lasta hieman huomioidaan kun hän tulee pk:hon. Olin vielä lapsen kanssa aika pitkän tovin siinä, mutta ketään ei lapsi kiinnostanut.. Silloin puutuin ja sanoin, että jotta voin hyvillä mielin lähteä, tulee lastani hieman ottaa vastaan.. Ilatpäivällä pitkäaikainen ihminen henkilökunnasta halusi vielä kertoa, että "kaikki on vielä uutta ja kaikki etsii paikkaansa ja lto on uusi ja "etsii paikkaansa" jonka ymmärrän!! mutta minusta lapsia tulee tervehtiä ja varsinkin erityisen tuen tarpeessa olevia.

Yhteistyössä