Pk-hoitajat! Kertokaa, mitä toivoisitte lahjaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saaa

Vieras
siis sellaiseksi kevätkauden lopetuslahjaksi. Lahjottavia 4 kpl, joista siis yksi nuorimman pojan hoitaja (aivan ihana ihminen! :)) ja poika jatkaa ryhmässä syksyllä samalla hoitajalla.

Loput 3 hoitajaa on vanhemman pojan ryhmän hoitajia. Poika lähtee syksyllä eskaan, eli ei enää tapaa noita hoitajia.

Mitä muistamiseksi? Mihinkään jalkahoitoon tms ei ole varaa niin, että kaikille ostettaisiin...

Minulla on sama pähkäily kanssa nyt edessä, kun lapsi siirtyy päiväkodista eskariin eikä enää syksyllä näe tuttuja "päiväkotitätejä". Mietin, että ostaako jokin kiva peli, jota tädit voivat uusien lapsien kanssa syksyllä pelata?

mulla on lapsi pph:lla, aloitti viime syksynä. Olin jouluun mennessä ihan myyty sen hoitajan "ihanuudelle" et ostin sille jonkun joulukukan. Sit aloin miettimään et kuuluuks ylipäätänsä ostaa joka joulu ja kevät joku lahja sille hoitajalle... vai riittäiskö et muistais sitä seuraavan kerran kun lapsi lopettaa hoidossa?

Mun mielestä parhaat jutut on jotain ei nyt henkilökohtaista, mutta sellaista josta on ollut vuoden aikana puhe tai se liittyy jotenkin lapseen, yhdessä käytyihin juttuihin jne... huumoriakin saa olla pelissä. Kollega oli saanu joltain uikkarin (tosion vähän vaikea lahja opelle) kun oli pitänyt lapsille uimakoulua, itse olen pitänyt luitselukoulua, joten jos vaikka jotain siihen liityvää jos keksii tai liikennekouluun liittyvää tai luontoretkiin. Omatekoinen kortti riittää myös ihan hyvin, ei tartte olla mitään sen kummempaa. Itse vietiin aveimenperät omien lasten hoitajille.

Yhteistyössä