Pk-seudun kirppikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli ois lastenvaatteita myytävänä ja haluaisin niistä nopeasti eroon, eli voisin itse mennä myymään viikonlopuksi, mutta mihin kannattais mennä? Ajattelin lähinnä Vallilaa tai jäähallia, mutta meneekö niissä kaupaksi tommoset perus h&m vaatteet? Lähinnä mietin kun molemmat ovat niin isoja.. Vaatteet ovat vauvan vaatteita ja 92-110.. Lelujakin varmaan löytyis myytäväksi..

Myyrmäki hallin kirppis on ollut jees, tosin niitä taas vasta keväämmällä.

Vallilasta en osaa sanoa mitään, jäähallilla pari kertaa käynyt, ja ostajalle joka kulkee rattailla se on aika epämiellyttävä.
Mutta kyllä tavisvaatteet ja lelut kaupaksi menee varmasti. :)

Kiitos Yamini. Asuttais ihan Myyrmäen vieressä, mut jos siellä ei kerran kirppistä nyt ole niin täytyy mennä muualle.. Pitää varmaan viikonloppuna käydä itse katsastamassa noi paikat jos kukaan palstalainen ei tiedä..

mä oon myyny vallilassa perusvaatetta ja menny tosi hyvin kaupaksi. uskoisin et siellä saat tavarasi liikkumaan. katsasta varsin vaan valtterin varaustilanne. menee maaliskuun puolelle ennen kuin vapaata. just itse yritin saada pöytää ja lauantaille enää oli vapaita. mut luulen et ne jotka myy koko viikonlopun niin lauantaina menee paras tavara kaupaksi ja sunnuntaina jämät.

Yhteistyössä