Plaah, hermot menee miehen entiseen vaimoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaah

Vieras
On se vaan yhtä perkelettä, että aamusta pitää aloittaa se kiukuttelu, soittelu ja viestittely. Suoraan sanottuna vituttaa herätä lähes joka aamu puhelinsoittoon, missä raivotaan siitä, kuinka esim. lapselle ei ole ollut vara ostaa päiväkotiin kunnollisia ulkovaatteita ja helvetti kun sataa vettäkin.

Milloin on vaatteet hukassa, milloin päiväkotireppu.
Milloin soitetaan iltaisin/alkuyöstä, kuinka lapsi ei nuku.
..soitetaan aamulla, kuinka lapsi ei suostu pukemaan ja lähteen päiväkotiin.
..soitetaan silloin, kun lapsi on meillä, että haluaa hänet kotiin.
..soitetaan silloin kun lapsi ei ole täällä, että ei jaksa sitä.

Ai että mua vituttaa taas!!!!

On se vaan yhtä perkelettä, että aamusta pitää aloittaa se kiukuttelu, soittelu ja viestittely. Suoraan sanottuna vituttaa herätä lähes joka aamu puhelinsoittoon, missä raivotaan siitä, kuinka esim. lapselle ei ole ollut vara ostaa päiväkotiin kunnollisia ulkovaatteita ja helvetti kun sataa vettäkin.

Milloin on vaatteet hukassa, milloin päiväkotireppu.
Milloin soitetaan iltaisin/alkuyöstä, kuinka lapsi ei nuku.
..soitetaan aamulla, kuinka lapsi ei suostu pukemaan ja lähteen päiväkotiin.
..soitetaan silloin, kun lapsi on meillä, että haluaa hänet kotiin.
..soitetaan silloin kun lapsi ei ole täällä, että ei jaksa sitä.

Ai että mua vituttaa taas!!!!

Niin se uusperheen elämä on vähän tollasta, taisit kuitenkin tietää jo miehen ottaessasi että hänellä on lapsi ja myös se ex... vaikkei kaikkea tarvikaan sietää niin omalla asenteella pystyy ainakin helpottaan asioita.

no tuskin se sulle soittelee,niin annappa vaan olla!

taidat olla mustasukkainen.

minäkin joskus exälle pistin viestii ja sen uus oli ihan kiukuissaan, se vaan että ex kusetti mua aika tavalla,niin mulla oli kyllä ihan syytäkin valittaa sille, nimittäin petti mua sen naisen kanssa ja tämän lisäksi jätti mut kun ei vissiin halunnutkaan vastuuta lapsesta,jonka oli itse halunnut. eikä huoleehtinut lapsesta ollenkaan/osallistunut edes elatukseen. joskus meillä ex puolisoilla on ihan syytäkin kiukutella ex ukoille. tosin sehän on ihan turhaa kun ei se ex siitä paremmaksi muutu :D

Mikä vellihousu miehesi on kun tuollaisen sallii??? Mun mieheni on ainakin tehnyt selväksi eksälleen että turha soitella tai olla muutenkaan yhteydessä paitsi jos koskee lapsen viemisiin tai hakemisiin tulevia muutoksia. Mieheni on yhtälailla huoltaja ja osaa kyllä hänestä huolehtia kun on meillä eikä tarvitse siihen eksänsä soittoja. Kesti hetken ennenkuin tämä sen ymmärsi mutta nykyään on jättänyt meidät rauhaan.

En ole mustasukkainen.
Sitä paitsi mies kyllä osallistuu lapsensa elämään ja elatukseen, minä en myöskään ollut se ns. paha toinen nainen joka pakotti miehen jättämään täydellisen vaimon ja ihanan perheensä.

Mua vituttaa, että aina se soittaa, kun meidän pitäisi vaikka syödä, aina se soittaa, kun ollaan menossa saunaan, se soittaa, kun ollaan lenkillä, se soittaa vaikka jouluaattona ja raivoaa jostain ihan täysin turhasta, se soittaa, kun tietää, että ollaan lomalla ja niin edelleen.

Tuskin kyse on mustasukkaisuudesta, vaikka niin karulta kuulostaakin, pitää uusperheessä tehdä selvät rajat ex-puolisoiden kanssa, tuossa tilanteessa miehen ei pitäisi vastata ex-vaimolleen, ilmoittaa että yhteydenpito vain ja ainoastaan lasten tapaamisista ja tärkeistä jutuista. Teillähän exä terrorisoi teidän arkea, pitää miestäsi vielä otteessaan soitteluilla ja on läsnä teidän perheessä vaikka ei siihen kuulukkaan.

Ikävä juttu.Hän ei ole päässy kai irti entiestä miehestään. Oman miehesi pitäisi tehdä hänelle asiat selväksi. Väleissä on hyvä olla lapsen takia,mutta turhat soittelut pois. Eikä ole pakko vastata.

[QUOTE="alkup.";24756773]Mua vituttaa, että aina se soittaa, kun meidän pitäisi vaikka syödä, aina se soittaa, kun ollaan menossa saunaan, se soittaa, kun ollaan lenkillä, se soittaa vaikka jouluaattona ja raivoaa jostain ihan täysin turhasta, se soittaa, kun tietää, että ollaan lomalla ja niin edelleen.[/QUOTE]

No mitäs mieltä miehesi on? Tykkääkö vastailla puheluihin vai ei?

Jos tykkää, niin sitten se vastailee, ja sinä teet päätöksen, katseletko tuollaista touhua. Jos ei tykkää, niin sitten mies tekee exälleen selväksi, että soittelu on lopetettava. Eipä siinä sen kummempaa.

Kumpikohan nainen tässä on mustasukkainen... Puhelin äänettömälle öisin. Samoin milloin vain haluatte olla rauhassa. Jos ei haluta vastata, voi painaa hylkää-näppäintä. Pyyntö, että hoitaa pääosan asioistaan tekstiviestein tai lapsen noudon/haun yhteydessä.

On pakko vastat, koska muuten alkaa kiristäminen, että miestä ei kiinnosta lapsen asiat, joten ei saa sitten tavatakkaan tätä ollenkaan.
Tiedän että huutaa myös lapselle, sillä useasti puhelimessa huutaa niin äiti kuin lapsikin suoraa huutoa.

Kaikilla ihmisillä olisi hyvä, jos olisi joku jolle voi purkaa pahaa oloaan, jolle voisi soittaa vaikka keskellä yötä. Mulla on onneksi sekä mieheni että äitini tällaiset henkilöt. Harmi vain, ettei miehesi ex ole löytänyt itsellee toista eronsa jälkeen.

[QUOTE="alkup.";24757191]Hänellä on kyllä uusi mies :D Silti huutaa ex-miehelleen.[/QUOTE]

Ei kuulosta yhtään hyvälle. Ehkei hän vain voi purkautua uudelle miehelle sinun miehesi lapsista, ehkei hän luota uuteen mieheen tarpeeksi tai sitten hänele vain on niin paljon tunteita miestäsi kohtaan vielä, joka purkautuu näin.

Rupea sinä vastaamaan puhelimeen. Sanot ettei mies ole just nyt kotona, on saunassa, lenkillä, töissä tai missä vaan mut puhelimeen ei nyt pääse. Tuskin se sun kanssas jaksaa mesota. Kyllästyy varmaan jonkin ajan päästä. Lupaat aina välittää viestin miehellesi.

Olen kyllä joskus vastannut, ei raivoa minulle, mutta soittaa hetken kuluttua uudelleen.
Mä olen vaan niin kyklästynyt siihen uhkailuun ja kiristykseen, turhasta valittamiseen, että pää meinaa revetä.

Yhteistyössä