Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok.Enhän mä olis tienny mitään jos en olis incatista lukenu et kissan täytyy olla mikrosirutettu 1.1-09 alkaen jos meinaa näyttelyissä käydä.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:niskaan laitetaan. siru ittessään ei maksa kuin reilun 10? siihen päälle käyntimaksu ja toimenpiteet+tarvikkeet. hinta liikkuu 20-60? paikkeilla.
muuten, mies tulee suomeen sitte viikolla 4, se varmistui. ja mäkin sain ne ilmoitukset postiin eilen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ok.Enhän mä olis tienny mitään jos en olis incatista lukenu et kissan täytyy olla mikrosirutettu 1.1-09 alkaen jos meinaa näyttelyissä käydä.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:niskaan laitetaan. siru ittessään ei maksa kuin reilun 10? siihen päälle käyntimaksu ja toimenpiteet+tarvikkeet. hinta liikkuu 20-60? paikkeilla.
muuten, mies tulee suomeen sitte viikolla 4, se varmistui. ja mäkin sain ne ilmoitukset postiin eilen![]()
Ai tuolloin saapuu kiva,kiva
Tuotko sen tänne napapiirille missä porotkin ovat arkipäivää vai helmikuussa jyväskylään?
Eli ottaisin svantten jyväskylästä mukaan?Silloin täytyy muistaa ottaa tuo toinenkin boxi völjyyn.Ihana synty miesAlkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ok.Enhän mä olis tienny mitään jos en olis incatista lukenu et kissan täytyy olla mikrosirutettu 1.1-09 alkaen jos meinaa näyttelyissä käydä.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:niskaan laitetaan. siru ittessään ei maksa kuin reilun 10? siihen päälle käyntimaksu ja toimenpiteet+tarvikkeet. hinta liikkuu 20-60? paikkeilla.
Ai tuolloin saapuu kiva,kiva
Tuotko sen tänne napapiirille missä porotkin ovat arkipäivää vai helmikuussa jyväskylään?
joo, tuo on uus sääntö. sitä testataan pistokokein, eli jokaista kissaa ei tarkasteta säännöllisesti. Mietin jos ottasit sen mukaan? mulla on se seuraava vkl pojan vuoro eli en pääsis ja sitte tuutki jo tänne. käviskö? ja jipsulle synty mies n 5 viikkoa sitte, joko sitä hehkutin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Eli ottaisin svantten jyväskylästä mukaan?Silloin täytyy muistaa ottaa tuo toinenkin boxi völjyyn.Ihana synty miesonneksi olkoon..
![]()