Plantaarifaskiitti. Kellään ollut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sssss"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sssss"

Vieras
Kesästä alkoi ja kävely teki jo niin kipeetä että menin viime viikolla työterveyteen. 3pvä saikkua ja viikon tulehduskipulääkekuuri.

kuuri plus kotona olo(lue lepo) alkoi helpottamaan ihanasti ja pian. Kolmannen päivän jälkeen töihin ja samana päivänä kivut palas takasin vaikka lääkekuurikin oli kesken, koska tadaa hoitotyössä joutuu ramppaamaan.

Nyt saikusta siis viikko töissä ja tänäänkin jouduin linkuttamaan töissä ja kotona kipeetä. Jos huomenna(=vapaapäivä)kipu jatkuu, meen lääkäriin taas.

Sanoi silloin aiemmin että jos kahessa viikossa ei mee ohi niin kortisoonipiikki. Mutta nyt ei auta ootella piikkejä kun ei töissä voi kävellä linkuttamatta.

Millaisia kokemuksia saikkujen pituudesta ja hoidoista ym???

Mietin meinaan sitä, että jos taas tulee vaikka öö 2-4pvä niin mitä se auttaa??? Eka helpottaa mutta kun paraneminen kesken(kun lepo auttaa) niin taas töihin ja taas kipee. PRKL

Mulla se on kestänyt jo 3 kk, enkä ole ollut yhtään saikulla. Kipeähän se jalka on, mutta yritän harrastaa mieluummin sitä venyttelyä. En ole myöskään käynyt lääkärissä. Hoitokeinot olen lukenut netistä.

KÄYTTÄKÄÄ KORKOKENKIÄ! Vaikka edes kotona jos ette osaa julkisesti niillä kävellä.

Itselläni tehosi vihdoin tuohon vaivaan se että viikon ajan köpöttelin 5cm korkosandaaleilla. Uskomatonta mutta totta :)

KÄYTTÄKÄÄ KORKOKENKIÄ! Vaikka edes kotona jos ette osaa julkisesti niillä kävellä.

Itselläni tehosi vihdoin tuohon vaivaan se että viikon ajan köpöttelin 5cm korkosandaaleilla. Uskomatonta mutta totta :)

Juu netin mukaan korot hyvä. Mulla vaan se ongelma että mulla on hoikempanakin ollut tosi vaikeeta korkkareilla(sattunut jalkoihin) ja etenkin nyt 95kg painavana ei ihan joka korkkari kestä :D.

Vaivasi molemmissa jaloissa, reilu 2 vuotta. Helvetin kipeät.. Kolmet kortisoonit laitettiin ja tulehduskipulääkkeitä meni. Pitkittyi varmaan kun en voinut olla päivääkään saikulla. Ravintola-alan yrittäjä olen, jalkojen päällä 40h/vko.

Yhteistyössä