Hae Anna.fi-sivustolta

Playa de Las Americas

Viestiketju osiossa 'Kanariansaaret' , käynnistäjänä VeinJo, 14.07.2018.

1. VeinJo Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    16
    Epätietoinen Hirvaalta kysyy: Saako tälle foorumille kirjoittaa muita asioita kuin Puerto de la Cruzista?
    Kuitenkin rohkenenen julkaista tämän lyhyen jutun.
    Olen keväällä menossa otsikossa kerrottuun paikkaan. Kohde valikoitui pakosta, sillä tuli sponsori, joka kustantaa koko matkan määrätyin ehdoin. Yksi ehdoista oli, ettei Cruziin, eli eipä paljon vaihtoehtoja ollut Teneriffalla Oulun lähdöissä.
    Eli minun sydän on kuitenkin Cruzissa, mutta tämä kerta mennään näin.
    Kirjoittelen sitten tänne kokemuksia, jos passaa...

• Tykkään Tykkään x 2
  2. Antigue Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    374
    Miksiköhän ei saisi kirjoittaa muista paikoista kuin Puerto Cruz. Mistä edes moisen ajatuksen sait päähäsi ?

Meillä sama tilanne. Minä haluaisin Puerto Cruziin, mutta Sarah on sitä mieltä, että on maailmassa muitakin paikkoja. Joten jokin muu kohde taitaa olla ensi talvena ohjelmassa kuin Puerto Cruz. Playa de las Americas se ei kuitenkaan ole. Omalta kohdalta se on kerran nähty, eikä halua sinne palata juuri ole. Ellei sitten joku ihan välttämättä halua sitä matkaa sponssata.

3. sotavento Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    79
    Koskaan ei olla Americasissa asuttu, käyty kylläkin lukuisia kertoja, mutta ei se ole oikein "kolahtanut". Puerton säätä vähän viime talven jälkeen olen pohdiskellut, että mitä mahtaa olla jatkossa tarjolla. Nyt on kesäkin ainakin osassa Orotavan laakson aluetta ollut tähän asti viileähkö ja pilvinen.

Americasista on kuitenkin hyvät yhteydet kaikkialle, kaikki toimii ja rannat ovat upeat, että ei se nyt ihan surkeimmasta päästä ole. Moni tuttu käy siellä Puertosta käsin hotellilomilla virkistäytymässä ja bilettämässä. Jos semmoista kaivataan, mennään sitten tyystin toiselle saarelle.

Ja tosiaan kiva jos joku kirjoittaa kokemuksia toisaaltakin Kanarian kohteista.

• Tykkään Tykkään x 1
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen