Plazalta bannattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun menee Plazalle (esim. Ellit), niin lukee ip-osoitteesi on bannattu. Mitäköhän tarkoittaa? En ole kirjoitellut sinne todellakaan mitään erikoista. Toimiiko muilla?

[QUOTE="vieras";26742840]Kun menee Plazalle (esim. Ellit), niin lukee ip-osoitteesi on bannattu. Mitäköhän tarkoittaa? En ole kirjoitellut sinne todellakaan mitään erikoista. Toimiiko muilla?[/QUOTE]

Tosiaan sama ilmoitus tuli tänään ja eilen viimeksi pääsin. En ole todellakaan edes kirjoittanut mitään asiatonta!

[QUOTE="vieras";26742840]Kun menee Plazalle (esim. Ellit), niin lukee ip-osoitteesi on bannattu. Mitäköhän tarkoittaa? En ole kirjoitellut sinne todellakaan mitään erikoista. Toimiiko muilla?[/QUOTE]

Ei muuta kun palautetta palaute-osioon, niin minäkin tein.
Onhan tää ihan syvältä jos jollakin on sama ip-osoite ja kirjoittelee törkeyksiä niin muut saa siitä kärsiä! Jokin toinen systeemi tuolla pitäisi olla esim. pakollinen kirjautuminen.

Kiitos,että aloitit tämän ketjun!Olin ihan ihmeissäni,kun minunkin ip bannattiin Plazan Elleissä yhtäkkiä,vaikka eilen vielä illalla kävin ellien keskusteluja lueskelemassa ja yhteen kommentoinkin,mutta en mitään epäasiallista.Yhden linkin laitoin,mutta tuskin tuon takia sentään bannataan....

NO hyvä..tai siis ei hyvä, että porukkaa on bannattu, vaan että tod.näköisesti siellä on joku suurempi häikkä; olin viikon reissussa perheen kanssa ja koetin tänään mennä plazan keskusteluihin ja tuli tuo samainen ilmoitus. Pistin minäkin palautetta, josko se homma selkiäisi..

[QUOTE="jas";26744206]ajattelin jo että mitä ihmettä, onko joku kaapannu mun koneeni ja kirjoitellu sinne hävyttömyyksiä:D huh onneks on muitakin[/QUOTE]

Mulla on kanssa sama vika, että baanattu on ja siksi rupesin katsomaan olisiko aiheesta keskusteluja ja ihmettelyjä missään.
Onneksi nyt sit selvisi, että vika ei ole minussa vaan jossain ihan muualla.
Mitenkähän tän asian sais korjattua, vai odotetaanko vaan että Plazza huomaa virheensä. Tosi kurja tilanne.

[QUOTE="jas";26744206]ajattelin jo että mitä ihmettä, onko joku kaapannu mun koneeni ja kirjoitellu sinne hävyttömyyksiä:D huh onneks on muitakin[/QUOTE]

Ihan sama kävi mielessä! No tämän ketjun lukeminen helpotti.

Sama täällä. Ihmettelin jo kun en ollut mitään erityistä kirjoittanut. Kirjoitin ihmettelyni tuonne suomi 24 palstalle ja sieltäkin löytyy bannattua porukkaa. Taitaa olla kaikki elliläiset bannattuja tänään.

Eli jotkut teistä taas käyneet haukkumassa siellä vapaaehtoislapsettomia naisia, ja pelästyitte bannausviestiä, eli ehtikö tulla huono omatunto? "Juu en mä käy kun lukemassa siellä, en kirjoittele mitään" Joo niin varmaan :D

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

[QUOTE="Äippä81";26747783]Eli jotkut teistä taas käyneet haukkumassa siellä vapaaehtoislapsettomia naisia, ja pelästyitte bannausviestiä, eli ehtikö tulla huono omatunto? "Juu en mä käy kun lukemassa siellä, en kirjoittele mitään" Joo niin varmaan :D

Antaa kaikkien kukkien kukkia.[/QUOTE]

Käyhän itsekin kokeilemassa.

Voisi olla jaettu ip, mutta ilmeisesti siellä vaan bugaa...

Mitä tarkoittaa jaettu ip, miten sen näkee? Taitaa olla ongelma mun läppärissä kun muut näyttää pääsevän elleihin. Voiko koneeseen laittaa lukon tai esteen siten että esim. sanat "ellit keskustelu" sanoilla kone lukkiutuu enkä pääse sivuille joihin pääsemiseen tarvitaan noita sanoja? Jos mun kaveri, joka kävi läppärillä on sellaisen esteen tänne laittanut, niin miten näen sen? Vai onko ongelma se, että mulla on läppärin ylälaidassa kaksi ruutua ja kun googlaan jotain niin teksti pyörii molemmissa ruuduissa samaan aikaan? Onko se "jaettu ip"?

Yhteistyössä