[QUOTE="vvieras";29426751]Voin sanoa kokemuksella että jos itse ei ole varma siinä ei ole mitään. Kaksi kertaa raskaana olen ollut ja niitä viivanpaikkoja ja jotain valossa näkyviä haituvia saanut kyllä paljon kun en ole raskaana. Varsinkin cleaebluen haamuviiva on oikeasti nega. Kyllä se plussa tulee oikeasti ihan selvästi sitten. Niin että olet siitä itse varma. Kuvassa näkyy aina huonommin ja noissa testeissä on siis aina se paikka johon se väri jää ja se luonnollisesti kastuessaa on vähän eri sävyä kun siinä on muutakin kun vaan paperia.[/QUOTE]
En sanoisi näinkään.
Jos testaa liian aikaisin, niin kyllä siinä voi niin käydä, ettei ole aivan varma testituloksesta, vaikka onkin raskaana.
Mulla on viivat tummuneet tooooodella hitaasti ja ensimmäiset viivat, jotka olen nähnyt, ovat olleet sellaiset, että tikkua on saanut kääntää ja vääntää valon alla ja EHKÄ olen olevinani jotain nähnyt, mutta olen pohtinut, että onkohan kyseessä vain mielikuvituksen tuote. Mutta ei ollut. Olin raskaana. Asia varmistui muutaman seuraavan päivän aikana.