Plussa ja nega

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosa84

Vieras
Eli tein iltapäivällä predictorin varhaisen testin ja sieltä suureksi iloksi paukahti haalea plussa. Ja viiva oli niin että miehenikin sen kyllä erotti :) Mutta sitten tärinässä haimme varmuudeksi vielä clearbluen digitaalisen testin ja tein sen niin sepäs sanoikin, että ei raskaana :( Edellisestä pissalla käynnistä oli kylä vain ehkä tunnin verran. Että en nyt tiedä mitä uskoa. Raskautumista yritetty jo 3v ja monta testiä olen tehnyt ja noinkaan haaleaa viivaa en ole nähnyt vaikka yrittänyt kyllä tarkasti katsoa ;) mutta oliko vain toiveajattelua.

Oireita ei ole muita ollut, kuin jännää vihlontaa oik puolen munasarjan kohdalla, vähän kuin menkkakipua. Tuntuu lähinnä kävellessä. Ja menkat ovat myöhässä. Nyt kp 38/30 Ja lämpö oli 37 ja norm 36,4.

Mulla on ollut noin nyt niin monta kertaa, että mieskin ensi sanoina aina plussan nähtyään varoittaa, että älä nyt iloitse ennen kuin on odotettu muutama päivä. eli mulla aina plussa sitten haalistunut pois eli varhainen keskenmeno. Se siinä on kun nykyään on niin hyvät testit, että näkyy niin helposti. Mulla on siis kiinnittymisessä häikkää ja sen takia lääkkeet. Itse hedelmöitys tapahtuu helposti mutta kiinnittyminen ei onnistu. Menkat alkaa useimmiten "pari päivää myöhässä" eli ilman testausta en edes tietäisi että kiinnittyminen taas epäonnistui. Lääkäri sanonut näin mulle.

Mutta voi myöskin olla että testasit aluksi herkemmällä testillä ja siksi näytti noin. Testaa huomenna uudestaan saman merrkisellä testillä jolla teit plussan!

Uusimmat

Yhteistyössä