Plussa pp6!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmmaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmmaako

Uusi jäsen
19.07.2011
11
0
1
Moikka!
Voiko olla mahdollista saada plussa jo pp6?Minulle tehtiin pakastealkion siirto viime pe (10.2).Äsken testasin päivä pissistä ihan selkeän plussan,ei tumma viiva mut ei haamujen haamukaan.Onko mahdollista näin nopeasti plussata??Oireita on hieman kuvotus ja rinnat kipeät.Lääkkeinä ainoastaan luget ja luomukiertoon tehtiin.(normi kierto on lyhyt n.23-25pv)

En osaa tuohon sinun kysymykseen vastata. Tuli ihan mielenkiinnosta kyselemään mikä kp sulle siirto tehtiin. Mulla eka siirto tehtiin kp18. Mutta sillon kierto oli normi 28. Nyt kierto lyhentyny tuonne samoihin kun sulla ja mietiskelin vaan, että vaikuttaakohan tuo siirto päivään. Mulla tosin sinänsä eri kun siirto tehdään lääkkeelliseen kiertoon.

iinamiina: minusta olet kyllä liian aikainen tappiofiiliksissäsi? Eihän se ole ollenkaan tavallista että pp6:na olisi plussa ja miten ihmeessä se pregnyl nyt siihen vaikuttaisi negatiivisesti?

Että mulla ei EDES Pregnyl näy testissä ja muilla näkyy jo raskaus. Pistin sentään 10000iu. Ja ehkä tässä vaiheessa, 4. ICSIN, 9 siirron ja 12 siirretyn alkion jälkeen ei muutenkaan enää kiinnosta juuri mikään, saatikka uskoa riitä yhtään mihinkään.

Viimeksi muokattu:
Huomenta!Eipä kannata olla kateellinen,eilen tuli jo tuhrua eikä viivakaan ole tummentunu eli taas kesken.Oon sitte ollu tänä vuonna kolme kertaa raskaana,no onhan sekin saavutus ku toiset ei oo ku kerran yheksän kuukauden aikana,en ole katkera mutta kuitenki.Jokaiselle viivalle oon ostanu vaatteen vaan eipä oo tarvinu käyttää.Anteeksi katkeruus!!

En ole kateellinen. Olen pahoillani ^ Ja olen masentunut itseni takia kun olen niin paska luuseri etten ikinä onnistu saamaan niitä viivoja. Emmä ees osaa enää ajatella mitään lasta, se on ihan häipynyt johonkin taustalle, vaan tän paskan tarkoitus on muuttunut vaan hoitojen onnistumiseksi, munasolujen määräksi, alkioiden laaduksi, Lugejen tunkemiseksi, piikkien loputtomaksi tökkimiseksi ja viivojen kyttäämiseksi. Se on se itsetarkoitus tällä harrastuksella näköjään tänä päivänä. Vauvalla ei oo enää mitään tekemistä tän kanssa, se on ihan unohtunut. En osaa mitenkään enää edes ajatella että tän kaiken lopputuloksena vois olla joku vauva. Tän kaiken lopputuloksena on tän kaiken päättyminen jollain lailla. Sitä odotan.

Ihan samat fiilikset iinamiinan kanssa! Just tuota nämä hoidot aika monella meillä on, kaikki menee ihan hyvin, mutta lopputulos on ihan jossain utopiassa häämöttävä juttu.. se, että näistä ihan oikeasti saisi vauvan, olisi kyllä ällistyttävä juttu...
Pahoittelut sulle unelmmaako vuodon alkamisesta. Toivottavasti olisi vaan joku vaaraton juttu ja vuoto loppuisi..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iinamiina

Yhteistyössä