Plussa vai ei? Outo testitulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heippahei,

Kävi tämmönen juttu: http://i.imgur.com/owxMdLh.jpg

Menkat melkein 2vk myöhässä, mahaa turvottaa, ei muita "raskausoireita". Joten ajattelin tehdä laatikossa lojuneen testin varmuuden vuoksi. Siis tossa on kaksi viivaa mutta toi toinen on tossa "MAX"-liuskassa ja toinen tossa ei-liuskassa. En oikeen nyt älyä miten tätä pitäis lukea? Tein kaksi samanlaista testiä samalla "tuloksella". Plussa vai nega? Jos nega, niin missä helkkarissa mun menkat on? :c

Hae uusi testi, esim pregcheck tai rfsu :)

Itse vannoutunut pc :rolleyes:

Voi olla että testi on viallinen tai vanhentumassa lähiaikoina eikä siksi näytä loogiselta :cautious: paitsi jos on onestep jotka näyttää puutaheinää..

Heippahei,

Kävi tämmönen juttu: http://i.imgur.com/owxMdLh.jpg

Menkat melkein 2vk myöhässä, mahaa turvottaa, ei muita "raskausoireita". Joten ajattelin tehdä laatikossa lojuneen testin varmuuden vuoksi. Siis tossa on kaksi viivaa mutta toi toinen on tossa "MAX"-liuskassa ja toinen tossa ei-liuskassa. En oikeen nyt älyä miten tätä pitäis lukea? Tein kaksi samanlaista testiä samalla "tuloksella". Plussa vai nega? Jos nega, niin missä helkkarissa mun menkat on? :c
Mun mielestä toi on positiivinen, kun on se pinkki viiva ja se toinen vieressä(y) Soita neuvolaan ja kerro miltä vaikuttaa tai sit hae joku toinen testi apteekista niin saat varmistuksen:) mulla ei alkuoireina ollu kun lievä turvotus ja yhdynnässä oudot alavatsan vihlaisut. Menkat viikon myöhässä ja testi haalea pari päivää eteenpäin oli toinen testi niin vahva ettei epäilystäkään:D

Nega. Eihän tuossa ole kuin yksi viiva. Tuo toinen "viiva" on vielä tuossa imualustalla jonka päähän aina kerääntyy tuota väri ainesta kun se imeytyy ylemmäs. Lue testi vain siitä testialueelta.

Kiitos vastauksista :)

Lähinnä siksi tuo tulos hämmensi, kun jos katsotte tuota allaolevaa ohjeläpyskää, niin siinäkin nuo viivat on tollain vähän kauempana ja sit siinä lukee et 1 viiva control-alueelle ja 1 test-alueelle, jotenkin oletin et toi MAX-alueen muovihärdelli ois toi control, mut ehkä ei sit kuitenkaan. :D Haen apteekista aamulla uuden "oikean" testin. Sormet ristiin ja peukut pystyyn. :)

Yhteistyössä