plussa vai joku muu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nnn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nnn"

Vieras
Sanokaa nyt asiantuntijat, onko Apteekin oma testi luotettava. Tein tänään ip testin ja siihen tuli haalea mutta aivan selkeä viiva. Toisaalta Davidin herkällä en ole saanut yhtään mitään viivaa. Nyt ehkä sitten dpo 13 ja normi 28 päivän kierto. Olisiko noihin Davidin testeihin jo pitänyt piirtyä viiva? Tuossa apteekin testissä se toinenkin viiva näkyy vieläkin erittäin selvästi vaikka jo 4 tuntia testistä.

Mulla ainakin Davidin testi näytti paljon myöhemmin positiivista kuin muut testit, vaikka Davidia sanotaankin herkäksi. Parhaaksi olen kokenut apteekin oman (ainakin pari vuotta sitten).

[QUOTE="nnn";30449987]Sanokaa nyt asiantuntijat, onko Apteekin oma testi luotettava. Tein tänään ip testin ja siihen tuli haalea mutta aivan selkeä viiva. Toisaalta Davidin herkällä en ole saanut yhtään mitään viivaa. Nyt ehkä sitten dpo 13 ja normi 28 päivän kierto. Olisiko noihin Davidin testeihin jo pitänyt piirtyä viiva? Tuossa apteekin testissä se toinenkin viiva näkyy vieläkin erittäin selvästi vaikka jo 4 tuntia testistä.[/QUOTE]

Ävövövövö vö. Ävövövövö. Ävövövövö Olli-orava. Ävö vövövövö vö.

He he heeee hahahahahaaaa :) :) :)

Jos minä koera olisin niin innokkaasti tämä koera tulis ja hyppis sinnuu vasten. Ja nuolis naaman ja tohottas. Voe jee voe jee voe jee ku oon kovasti innoissani, oon kovasti innoissani. MIE OON INNOISSANI JEE JEE JEE JEE kiva ku sinnuu näkkyy tiälläkin kiva kun sinnuu näkkyy, kiva kiva kiva. koera jos olisin niin innoissaan tulisin hyppimmään ja tohottammaan :) :)

Ävövövövö vö. Ävövövövö. Ävövövövö Olli-orava. Ävö vövövövö vö.

Yhteistyössä