Plussa, vuotoa ja vahvempi plussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kokemuksia kaipaillaa. Eli toissa päivänä sain plussan raskaustestiin. Samantein alkoi minimaalinen vuoto joka oli punaista ja mukana hyytymä. Eilen vahvempi plussa ja vuoto muuttunut ruskeaksi tuhruksi. Onko kellään ollut vastaavaa ja kuin kävi? Ajatteli, että kun on näin alussa ja alkoi vuoto, että ei näkyis enää seuraavassa testissä. Viime kierrossa myös tuhrua ja kesken meni.

muuttuko se testi viime kierron keskenmenon jälkeen negaksi? ettei vain olisi jäänyt jotain kohtuun. mulla kolmosta odottaessa ekat pari kuukautta tiputteli enemmän ja vähemmän mutta ei tullut hyytymiä. kipuja kyllä oli aina kun tiputteli. lopulta kaikki meni hyvin ja löytyi hematooma kohdusta. takana lukuisia keskenmenoja joten tuo tiputteleva aika oli todella karmaisevaa. ilman ihanaa ystävääni olisin heittänyt hanskat naulaan moneen kertaan.

mulla edellisessä raskaudessa alkoi menkat normaalisti. niukkaa punaista vuotoa yksi päivä, sen jälkeen alkoi ruskea niukka vuoto. eli tuli vähän paperiin ei muuta. sitä oli jonku päivän ja ajattelin jo mielessäni että pitääpä tehdä testi kun ennen juhannusta oli nämä. niin sitten juhannus aattona kävin apteekista testin ja plussahan se oli..:)

Mulla oli raskauden alussa kolmet "normaalit" menkat. Vähän niukemmat vaan ja enemmän ruskeaa vuotoa. Ihan normaalia gynekologini mukaan. Terve vauva syntyi.

Pidetään peukkuja ap:lle, että kaikki menee hyvin.

Viime km seurattiin hcg ja laski kyllä nollille. Nää plussat on hoidoilla saatu ja ens viikolla pitäisi mennä labraan katsoo hcg mutta pitkä on odottavan aika. Sitä ihmettelinkin kun hyytymä tuli to ja jos se olisi ollut alkio niin vieläkö se testi näyttää vahvempaa plussaa. Oon henkisesti varautunut taas pahimpaan. Tänään tein digin joka raskaana 1-2. Täytyy varmaan hakea noita samoja josta voi katsoa viivan vahvuutta.

Wiiru hienoa kuulla, että hyvinkin voi käydä.

Muilla kokemuksia?

tuli mieleen näiden muiden vastausten jälkeen, että ensimmäisessä raskaudessa tuli viikkoa etua-ajassa ihan normaalit menkat. runsaat ja taisipa olla hyytymiäkin joukossa ja tuosta raskaudesta syntyi myös lapsi :)

Yhteistyössä