***Plussanneet Viilaajat 18***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy28 ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva kun Pilvi oot käynyt kirjoittamassa kuulumisia. Sullakin on jo kivasti viikkoja...

Mä lähden nyt tästä uimaan ja Ikeaan aamupalalle, miltäs kuulostaa??? Sitten pitää poiketa labraan otattamaan vasta-aineverikoe, viimeinen sellainen. OOn ollut hereillä jo kuuden jälkeen kun Ipana aloitti aamu venkoilut ja siitä lähtien surffaillut pitkin nettiä. Ulkona on ihan harmaata....

Joppuli 35+5

Täälläkin on aurinko mennyt jonnekkin piiloon :( Just aamulla huusin miehelle että mennään illalla lenkille jos on yhtä hieno ilma kun eilen. Mutta kai se täytyy sinne lenkille mennä vaikka ei aurinko paistais kunhan ei sada.

En tiiä mikä on ku taas nukuin niin huonosti viime yön. Heräsin tunnin välein ja yritin varastaa miehen peitonkin. Jalkojakin taas särki. Eilinen lääkäri sai varmaan aikasex mulle niitä supistuksia kun illalla tuli sellasia lyhyt kestoisia vihlaisuja, menkkamaisia ja kesti hetken aina. Ja maha kovettui aina samalla. Voi myös johtua siitä kun en levännyt eilen hetkeäkään koko päivänä :( omaa tyhmyyttä. Meinasin rupea laskemaan mutta onneksi meni levolla ohi. Tän viikon jälkeen saa kyllä syntyä jos haluaa muttei ihan vielä.

Nyt mä meen kirjottamasta tätä negatiivista omaa napaa.

Niin ja kiva tosiaan kun Pilvikin käynyt kääntymässä.
Ai niin olihan ulkkis-evakin käynyt, ja siellä jo suunnitelmissa 2projekti. :)

Prrinressa rv 36+3

Taidan tietää kuka Inkkua on tohtoroinut. Tuo sanootaanko vaikka että, reipasotteinen tyyli kuulostaa aika tutulta esikoisen odotusajalta. Tätä kuopusta odottaessa toivoin hartaasti ettei kyseinen rouva sattuisi enää kohdalle ja toive onnekseni toteutui. Muistan vain, että silloin esikoista odottaessa kätilö totesi minulle ennen tutkimusta, että "älä sitten säikähdä kyseisellä lääkärillä on oma tyylinsä" :D.

Kiva kun Ewakin oli ilmoittanut kuulumisiaan!