PlusTv:n mainonta harhaanjohtavaa prkle (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pauna

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
8 674
0
36
Niin sitä vaan mainostetaan että tulee 1.9. paaaljoon lisäkanavia jne. ja että BB 12/7 pystyy aktivoimaan ja ja ja. Noh, soitin sinne ja aktivoin sen BB:n kun ilmaiseksi saisi. Eipä siinä mitään, aktivointi kuulema onnistui ok jne.

Sittenpä napsahti lasku ja katsoin, näkyvyysaluehyvitys tms. -11 euroa. Aloin sitä ihmettelemään ja soitin asiakaspalveluun uudemman kerran (kun siis soittamalla aktivoin tuon bb:nkin ja ihan osoitteen perusteella) niin EIPÄ NÄY TÄÄLLÄ BB EIKÄ MUUTKAAN VASTA KUN HELMIKUUSSA!!! Huijausta sanon minä! kun missään ei mainita että jokapaikassa ei näy heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
siis saako sen ilmaiseksi BB:n ???
ku mä oon niin älynny että sen saa jos nyt avaa plus tv....

:ashamed:

Saa myös vanhat plustv:n asiakkaat :) jos nyt sit kuulutte alueeseen jossa alkaa näkymään heti syyskuun alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:

Saa myös vanhat plustv:n asiakkaat :) jos nyt sit kuulutte alueeseen jossa alkaa näkymään heti syyskuun alussa.

mulla oli viime vuonna bb maksullisena...
miten mä voin aktivoida tuon ???

mulla oli viime vuonna bb maksullisena...
miten mä voin aktivoida tuon ???

www.plustv.fi ja sieltä sit Aktivoi kortti ja ruksi oikeaan kohtaan eli BB 12/7 erikoiskanava. Ota ruksi pois kohdasta PlusTv-paketti. Sit täytät tiedot eli kortinnumeron ja muut tiedot jos siis antennitaloudessa.. Tai soittamalla niiden asiakaspalveluun 010 309 8008 onnistuu myös.

Niin sitä vaan mainostetaan että tulee 1.9. paaaljoon lisäkanavia jne. ja että BB 12/7 pystyy aktivoimaan ja ja ja. Noh, soitin sinne ja aktivoin sen BB:n kun ilmaiseksi saisi. Eipä siinä mitään, aktivointi kuulema onnistui ok jne.

Sittenpä napsahti lasku ja katsoin, näkyvyysaluehyvitys tms. -11 euroa. Aloin sitä ihmettelemään ja soitin asiakaspalveluun uudemman kerran (kun siis soittamalla aktivoin tuon bb:nkin ja ihan osoitteen perusteella) niin EIPÄ NÄY TÄÄLLÄ BB EIKÄ MUUTKAAN VASTA KUN HELMIKUUSSA!!! Huijausta sanon minä! kun missään ei mainita että jokapaikassa ei näy heti.

Sama juttu meillä!Paitsi että meillä pitäis näkyä BB 12/7 JO viikolla 51 :laugh: :kieh: :headwall: |O |O
No eihän siittä si sillon o ennää mittään iloa!!!!!Laitoin kyllä palautetta menemään...
Ja meil on toi kanavapaketti antennitalouksiin ollu jo alusta asti.Mutta jotenkin tää ny haiskahtaa,kun hinta pomppaa yli puolella ylöspäin,ja tarjontaan ei kyllä minusta tuu oikein mitään lisäystä..Täs mietitään,että josko vaihdettas johonki toiseen pakettiin..Mutta mistäs muualta noi formulat sais sit näkyyn silleen suorana..

Kyl ainakin siinä PlusTV:n mainoslippusessa mikä meille tuli oli maininta koska kanavat alkaa näkyä. Meil tosin alkaa näkymään lokakuun alussa. Enpä muuten tullu aikasemmin tota ajatelleeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Kyl ainakin siinä PlusTV:n mainoslippusessa mikä meille tuli oli maininta koska kanavat alkaa näkyä. Meil tosin alkaa näkymään lokakuun alussa.

Meillä luki vaan että 1.9. ja tosiaan todellisuudessa vasta helmikuussa. Piti ihan tarkistaa tuon laskun tulon jälkeen.

ööh...tyhmä kysymys...
siis aktivointi on ilmaista mutta taitaa maksaa toi bb katselu muuten ???
ku mä en löydä vastausta mistään tuolta netistä...

vai pitääkö ottaa silmä käteen ja kattoo tarkemmin

ööh...tyhmä kysymys...

Siis se 12/7 katselu on maksutonta (tai siis kuuluu siihen plustv:n kk-maksuun) niille joilla on se plustv paketti. Eli näkyy ilta 7 aamu 7 välisenä aikana ja on eri juttu kuin se maksullinen 24/7 jolloin näkyy vuorokauden ympäri.

ööh...tyhmä kysymys...

Siis se 12/7 katselu on maksutonta niille joilla on se plustv paketti. Eli näkyy ilta 7 aamu 7 välisenä aikana ja on eri juttu kuin se maksullinen 24/7 jolloin näkyy vuorokauden ympäri.

mä mitään yö ohjelmaa kato...sori..
pää täynnä räkää
:snotty:

Yhteistyössä