PMS-hirviö+adhd-seisoja+lenkki=katastrofi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaarrrgg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaarrrgg

Vieras
Mä tuun hulluksi!!!

Mul on ollu monta päivää pms-hirviö-olo.. oon ihan hyvällä tuulella, kunnes menen koirien kanssa lenkille..

Vanhempi koira on spanieli ja se on rauhallinen lenkkikaveri.. sen kanssa on ihana kulkee kahestaan metsässä eikä se lähe minnekkään..

Nuorempi on 2vee seisoja, jota mä en ikinä saa opetettua kulkemaan hihnassa, kuten koiran kuuluu! Se vaan sinkoilee joka suuntaan lintujen hajujen perään ja sekottaa minut ja toisen koiran hihnaansa.. Se on tosi ihana ja kiltti koira kotona, mut lenkillä ihan päätön sekopää!! Mä en saa mitään KONTAKTIA siihe.. Saan jotenki hallittua jos se on tos ihan kylessä kiinni lyhyellä hihnalla, mut sit se ei voi haistella eikä tehä tarpeitaan.. Mä oon kokeillu vaikka mitä ja ollu kärsivällinen, mut nyt riitti!! prkl!!

Auttakaa!! Antakaa neuvoja!!

mul on kolmivuorotyö, ni on kauhean vaikea päästä ikinä minnekkään koirakouluun tms.. enkä mä kehtais vielä tota sinne..

tiedän, et yks vaihtoehto ois noi kalliit yksityis tunnit..mut ajattelin nyt vaan kysyä, jos jollain sattuis olee joku hyvä keino..:)

koita laittaa jääkaudelle. Se voi auttaa muutenkin pöllöilyyn ja kontaktiin. Miten vanha koira? Googlesta löytyy tuosta jääkaudesta paljonkin. Peetsan filosofiaa.

Yhteistyössä