POCD ja muut seksuaaliset pakkoajatukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kukaan täällä kärsinyt POCD:stä tai muista seksuaalisista pakkoajatuksista/peloista? Millaisia kokemuksia, miten ilmeni, miten olette mahdollisesti päässeet ajatuksista ja peloista eroon?

POCD on siis pakko-oireisen häiriön muoto, jota sairastava pelkää olevansa/tulevansa pedofiiliksi, vaikka todellisuudessa näin ei ole. Itse taidan kärsiä tästä ja meinaan kuolla tähän ahdistukseen. Olen aloittanut masennuslääkityksen tähän muutama päivä sitten ja nyt aluksi on luonnollisesti pahentanut oireita tosi paljon, mutta toivottavasti jossain vaiheessa helpottaa...

Vertaistukea kaivataan!

Mä olen kärsinyt pakonomaisesta mustasukkaisuudesta kohta 20v. Retroactive jealousy on englannin kielen termi. Eli kun ihastun, alan pikkuhiljaa tulemaan mustasukkaiseksi ihan kaikesta mitä on tapahtunut ennen. Ajattelen tätä koko ajan ja se on tuhonnut useamman parisuhteen vuosien varrella. Ahdistavat ajatukset ovat koko ajan mielessä, ja arki on aika hankalaa. Esim.kaikki seksuaaliset vitsit ahdistavat koska mieleni yhdistää ne tähän mustasukkaisuuden kohteeseen.
Että sellasta täällä.

Yhteistyössä